This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ehanthoro

Jeg er en ung mand på 23 år. Jeg kunne godt tænke mig at komme ud og arbejde frivilligt til sommer og gerne i Østafrika, det vil sige omkring Tanzania, Kenya og Uganda.

Jeg håber der er nogen der kender til nogle gode steder, jeg kunne godt tænke mig at komme til at arbejde med mennesker.

Jeg har kigget lidt i debatforummet, mange foreslår MS, men det syntes jeg er lidt for dyrt. Hvis der er nogle der har nogle andre erfaringer vil jeg meget gerne høre om dem.

mvh Thor

arbirk2

Hej Thor,
    Der findes også lokale organisationer der arrangerer frivilligophold. En er f.eks. Ukerewe Tourist Association. Ukerewe er en Ø i Victoriasøen. I Ukerewe Tourist Association er dens turistforening og har et turistkontor der. De arrangerer frivillig ophold. Du betaler for at få det arrangeret og giver et tilskud til materialer. Rejse og ophold må du selv betale. Arbejdet er entena t undervise i engelsk elelr matemati i 7-8. kl. eller hjælpe med skolereparationer. Jeg hjælper dem med kontakter uden for Tanzania.
    mvh
    Michael

Anonym sandra

hej. Kunne enormt godt tænke mig at skulle undervise i engelsk eller matematik som du lige beskrev Michael. Hvordan bærer jeg mig ad med at komme afsted til Tanzania osv?
    mvh sandra

Anonym Jakob

Der er også en mulighed med Dansk ICYE. De sender både til Kenya og Uganda. Man skal lave frivilligt arbejde, som f.eks undervise. Det kan varmt anbefales. Jeg har selv været i Kenya i et år med Dansk ICYE, og havde kun positive oplevelser med organisationen. se deres hjemmeside http://www.icye.dk

Anonym irene

Det her var måske også en mulighed:
    http://www.rhe.dk/site/rh/index.php?pageid=135
    irene

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account