This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kasper

Jeg har ikke selv været i Tanzania, men faldt over et indlæg før i dag, omkring det du efterspørger.. http://gapyear.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=16&t=685 .. Det virker til du også kan skrive et indlæg til vedkommende derinde, og få svar :).. Håber det kan hjælpe

Anonym jumme88

Hej Camilla.
    Selv var jeg i Tanzania med min kæreste sidste vinter hvor vi arbejdede i en børnehave. Det var en lokal organisation som vi i samråd med arrangerede vores frivillige ophold dernede. Det var en oplevelse der var helt fantastisk! Det var ude på øen Ukerewe i Victoriasøen… Hvis du har lyst til at høre mere er du velkommen til at skrvie til mig på jumme88@hotmail.com
    MVH Joan

Anonym CamillaLagstrøm

Hej

Jeg og min kæreste planlægger at rejse rundt i verden i et årstid for at lave frivilligt arbejde. Vi vil rigtig gerne starte i Tanzania, hvor vi vil arbejde på et børnehjem, hospital eller skole i tre-fire måneder. Er der nogle, der kan anbefale nogle projekter, hvis vi ikke vil rejse gennem en organisation? Vi har blandt andet kigget på Projekts Abroad, der virker som noget at det billigste. Vi håber dog på, at kunne gøre det billigere, hvis vi ikke rejser med en organisation. Er der nogle, der har erfaringer med det? Vi er i den forbindelse også lidt i tvivl om, om det er sikkert nok at rejse alene uden at have en organisation i ryggen?

På forhånd tak for jeres svar 🙂

Mange hilsner
    Camilla

Anonym Anonym

Hej Camilla
    Prøv at kigge på http://www.exis.dk

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account