This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jacob

ikke pt, er vidst også en del ældre end dig hvis du er fra 1992 😀

Anonym Amanda1992

Hej folkens.
    Jeg vil gerne 6-8 måneder til Thailand når jeg er færdig med skolen. Jeg har kigget på nogle forskellige rejser derned, og fandt bl.a. et højskoleophold der varede 4 måneder. Jeg synes dog at der går lidt for meget “badeferie” i det og derudover var det meget dyrt.. Jeg har været i Thailand før, men jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide lidt mere, er der nogle der har været der, som har nogle forslag, idéer, gode råd osv, ting som jeg skal vide før jeg tager afsted. Ville det være en god idé at rejse med en??
    Hilsen Amanda

Anonym jacob

overvejer selv at tage med vaid i 6 måneder her til juli.
    http://ad1.emediate.dk/media.1/850/28261/241870/930×180-vaid-thailand-2.gif

Anonym amandanielsen1992

Det lyder ret cool. Jeg har kigget på den hjemmeside før. Men jeg fandt også den hjemmeside der hedder adventuredk.dk, der kan man komme til både Thailand og Cambodja i 2 måneder for cirka 20.000. Frivilligt arbejde er også en del af programmet. Søger du nogle at rejse sammen med?

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    Der er masser af frivilligt arbejde i Indien, som ikke koster penge, tjek calcutta indien, ligger mother threesa,som har en masse frivillgt arbejde der ikke koster noget,du skal bo sudder street i calcutta, der vil du möde mange back packer som arbejder med frivillige arbejde,
    Du kan også rejse op til Dhamasal og arbejde med frivillgt arbejde, ligger i himalaya et rigtig flot sted, i forhold til calcutta,Thailand kan du også finde en masse arbejde, Men det bedste er at tag afsted og tag det som det kommer, du möder en masse back packer på din rejse som gerne vil det samme som dig, De hostel du bor på i indien ville du finde opslag om frivillig arbejde,god rejse

Anonym Sara

Hej 🙂
    Jeg har selv været afsted som frivillig i Thailand med Vaid, og det var super fedt. Boede langt ude på landet, så man virkelig oplevede kulturen, samtidig med at busserne gik ret tæt på, så 2 timer så var man enten i Bangkok eller på Koh Samet. Virkelig skønt at få både turist delen af Thailand i weekenderne og det ægte Thailand (blev selvfølgelig også nogle gange i landsbyen, og var fx med i kirke, til begravelse osv, alt efter hvad der lige skete.. Du kan læse en masse rejse anbefalinger på vaids hjemmeside (der ligger min også, fra kostskole, børnehjem 2009)
    Mvh Sara

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account