Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3543394
     Frk-Soltveit

      Hej.
      jeg vil høre, om der er nogen som kan anbefale en frivillig organisation i Vietnam som arbejder med børn. Meget gerne et børnehjem.

      På forhånd tak 😀

      #3543410
       flottelotte88

        Prøv Save A Heart – By Committing Yours.

        http://www.saveaheart.dk

        De har en kampagne hvor du ligeledes sparer 1250 kr. hvis du booker inden på lørdag.

        God fornøjelse 🙂

        #3543435
         Anonym

          Jeg rejser til Vietnam/Ho Chi Minh til oktober for at arbejde frivilligt netop med børn – jeg har valgt et childcare program blandt forskellige programmer. Jeg rejser gennem en organisation fra New Zealand som hedder International Volunteer HQ(IVHQ).

          Min anbefaling er ikke helt gyldig, da jeg jo ikke har været der endnu. Men so far har de været vildt hjælpsomme – efter tilmeldning fik jeg tilknyttet en kontaktperson. Hun svarer hurtigt på alle mine spørgsmål og er behjælpelig med ALT. Jeg er også i kontakt med dem, jeg skal være ved i Vietnam.

          http://www.volunteerhq.org/
          På hjemmesiden kan du læse om organisationen, priser(incl. kost og logi, det ER billigt), de forskellige programmer over hele verden mm. I Vietnam kan du vælge imellem et program i Ho Chi Minh eller Hanoi.

          #3543460
           Anita Christoffersen

            Jeg har arbejdet med handicappede børn via VPV (Volunteers for peace Vietnam) og kan ikke helt anbefale det. Der var flere rent praktiske ting, der ikke fungerede.
            Jeg må samtidig advare dig, selv om jeg jo kun har arbejdet et sted, men børnene blev bestemt ikke behandlet godt. Det skulle ellers være et af de bedste steder, fordi det var privat og ikke offentligt. Men børnene blev slået, skældt ud, nevet, tvangsfodret og spyttede de maden ud, blev den skovlet op med gaflen og proppet i munden på dem igen. Så det skal man kunne holde til! Men kan man det, så er det GULD for børnene at have et venligt ansigt, at få et kram og et smil. Man kan som frivillig virkelig gøre en enorm forskel for dem!

            #3543477
             idlers abram

              Hvor arbejdede du i Vietnam?

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account