This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Maja85

Hej,
    Min veninde og jeg overvejer at tage til enten Afrika eller Sydamerika for at lave noget frivilligt arbejde med dyr..
    Vi ved bare ikke rigtig hvor vi skal lede? Nogen der kan hjælpe?
    (noget der varer mellem 4 og 6 uger.)
    Tak
    Hilsen Maja

Anonym Jesper Jensen

Her på Backpacker Planet (Fed side!) er der en masse links til organisationer, der tilbyder frivilligt arbejder ELLER arbejde, hvor i skal betale lidt for at være med.

Tjek:
    http://www.volunteerabroad.com/

Der er masser af programmer – også med dyr.

Anonym Anonym

Kære Maja og veninde -Jeg har verdens bedste sted til jer i Bolivia, Sydamerika. Stedet hedder: “Intiwarayassi” -det er et sted hvor pumaer, leoparder og aber mm. kommer til efter at være udsat for mishandling. Dyreparken ligger i en lille “jungleby” ved navn “Villa Tunari”. I skal bare tage en bus fra Cochabamba(se kort) direkter til parken: (sig til chauføren: “Parque con animales silvestres”)-“park med vilde dyr” så ved han hvor i skal af! Hvor i vil blive modtaget hjerteligt af en af de mange andre frivillige fra hele verden(alder 18-60 med flest i 20erne) og få arb. med det samme. Prøv hjemmesiden: http://www.intiwarayassi.org -bare det var mig igen!! I kan enten lege med aber hele dagen eller gå tur med en puma/leopard i junglen” det er FANTASTISK!! I skal mindst være der i 2 uger og længere, hvis i vil arb. med pumaer/leoparder. I skal kunne lidt engelsk og spansk er selvfølgelig en fordel, men absolut intet grav!! -I skal bare være dejlige og passe godt på dyrene!
    Held og lykke -cathrineskude@hotmail.com (evt. spørgsmål)

Anonym annica

jeg går selv og leder efter det samme. hvis i går ind på alott´s hjemmeside kan i finde en masse interessante ting, men det koster selvfølgelig penge. det gør det desværre de fleste steder…

Anonym Eva

Hej Maja
    Kontakt WSPA, de har sendt mig adresser på hjælpeorganisationer i hele verden.
    hilsen
    Eva

Anonym Anonym
    Anonym Line

Jeg har også selv tænkt på sådan noget. Det bliver dog først i 2009 efter sommerferien da jeg først skal have overstået gymnasiet.
    Jeg leder faktisk også efter noget.
    Jeg kender en side der hedder http://www.volenteer.com – der skulle være en del ting men ikke så mange som jeg håbede.

Anonym Katrine

harnas wildlife foundation i namibia skulle være et godt sted. her kan man komme til at tage sig af “vilde” dyr indtil de kan blive slippet ud i naturen/reservatet igen.

Anonym Fie og Sofie

Hej! Jeg og min veninde overvejer, at tage til Latinamerika, og passe dyr samt efterfølgende at rejse rundt. Er der nogle der har prøvet noget lignende og vil dele oplevelse og erfaringer med os? evt. fif. Jeg håber i vil hjælpe 🙂

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account