This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej BPP.

Jeg er en ung fyr, som har taget springet ved at sige mit job op, og følge min allerstørste karrieremæssige drøm om at blive dyrepasser i zooligiske anlæg.

Da uddannelsen er ekstremt svær at få herhjemme i Danmark, tænker jeg, at frivilligt arbejde med dyr i udlandet vil være en yderst belønnende måde at få erfaring på inden for området.

Jeg er derfor meget interesseret i at vide, om i kender til nogle steder rundt omkring i verden, hvor man kan lave frivilligt arbejde med dyr? Jeg er mere eller mindre ligeglad med hvilke arbejdsopgaver jeg bliver stillet – det vigtigste for mig er, at jeg ved min indsats gør en forskel på en eller flere måder.

Jeg er IKKE interesseret i at få kontakt til de steder, som tager vanvittige overpriser for, at folk med en forkærlighed for dyr kan få lov at udleve deres drøm – og jeg håber derfor nogle af jer kender til steder, hvor omkostningerne er minimale.

Mine foretrukne destinationer (i prioriteret rækkefølge) er:
    – Australien
    – Sydamerika
    – Nordamerika
    – England
    – Afrika

Uanset hvilke inputs i har til mig, tager jeg imod dem med åbne arme!

På forhånd mange tak for jeres hjælp!

De bedste hilsner
    Mads

Anonym Magnus

Tjek wwoof.org – det drejer sig godt nok primært om frivilligt landbrugsarbejde, men hvis du kigger dig omkring, kan du sikkert godt finde værter med mange dyr.

Anonym Anonym
    Anonym Joel
    Anonym Stine

Kontakt eventuelt forskellige danske Zoos og spørg om de har nogle samarbejdspartner/projekter i udlandet. F.eks. ved jeg at Givskud Zoo har noget samarbejder i Afrika, Cameroun med aber – ved ikke om du eventuelt kunne komme derned?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account