This topic is empty.
-
ForfatterIndlæg
-
10. september 2012 kl. 1:18 #3543387
Anonym
Hej BPP.
Jeg er en ung fyr, som har taget springet ved at sige mit job op, og følge min allerstørste karrieremæssige drøm om at blive dyrepasser i zooligiske anlæg.
Da uddannelsen er ekstremt svær at få herhjemme i Danmark, tænker jeg, at frivilligt arbejde med dyr i udlandet vil være en yderst belønnende måde at få erfaring på inden for området.
Jeg er derfor meget interesseret i at vide, om i kender til nogle steder rundt omkring i verden, hvor man kan lave frivilligt arbejde med dyr? Jeg er mere eller mindre ligeglad med hvilke arbejdsopgaver jeg bliver stillet – det vigtigste for mig er, at jeg ved min indsats gør en forskel på en eller flere måder.
Jeg er IKKE interesseret i at få kontakt til de steder, som tager vanvittige overpriser for, at folk med en forkærlighed for dyr kan få lov at udleve deres drøm – og jeg håber derfor nogle af jer kender til steder, hvor omkostningerne er minimale.
Mine foretrukne destinationer (i prioriteret rækkefølge) er:
– Australien
– Sydamerika
– Nordamerika
– England
– AfrikaUanset hvilke inputs i har til mig, tager jeg imod dem med åbne arme!
På forhånd mange tak for jeres hjælp!
De bedste hilsner
Mads11. september 2012 kl. 6:12 #3543395Magnus
Tjek wwoof.org – det drejer sig godt nok primært om frivilligt landbrugsarbejde, men hvis du kigger dig omkring, kan du sikkert godt finde værter med mange dyr.
12. september 2012 kl. 2:31 #3543411Anonym
25. oktober 2012 kl. 4:47 #3543814Joel
Min ven har fortalt godt om det her http://www.intiwarayassi.org/articles/volunteer_animal_refuge/home.html
Selv skal jeg herhen i December http://pilpintuwasivolunteers.blogspot.co.uk
26. december 2012 kl. 11:12 #3544259Stine
Kontakt eventuelt forskellige danske Zoos og spørg om de har nogle samarbejdspartner/projekter i udlandet. F.eks. ved jeg at Givskud Zoo har noget samarbejder i Afrika, Cameroun med aber – ved ikke om du eventuelt kunne komme derned?
-
ForfatterIndlæg
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.