This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MajaN

Hejsa

Min kæreste og jeg påtænker at tage til Afrika og arbejde som frivillige med vilde dyr. Vi vil dog gerne høre lidt om andres erfaringer med forskellige steder/projekter før vi booker noget, så hvis der er nogen der har været afsted, og har haft en fantastisk oplevelse vil vi meget gerne høre om det… 🙂

Jeg har selv været afsted tidligere i Sydafrika og Namibia. I Sydafrika arbejdede jeg på Seaview Game ( Lion Park, og i Namibia arbejdede jeg på Harnas/Noahs Ark. Vi ville derfor gerne finde andre steder end lige nøjagtig de to, men med samme grad af interaktion med dyrene… 🙂

På Forhånd tak for hjælpen

Maja

Anonym Sabine Nielsen

Hej Maja ..
    Det lyder godt nok spændende at du har været nede og arbejde med vilde dyr – hold da op!
    Hvor lang tid var du dernede, hvordan kom du i kontakt med at tage derned osv? 🙂

Anonym MajaN

Hej Sabine

Jeg var afsted i 1 mdr. Jeg rejste gennem Alott, men det ville jeg ikke vælge at gøre igen, da det er temmelig dyrt… Det er billigere at tage kontakt med det projekt man vil arbejde på, og booke plads den vej… 🙂

Anonym sabinesnitgaard

Okay, hvad kan projekterne hedde? 🙂
    Og er det svært at “få en plads” på sådan et sted?

Anonym MajaN

Tjaa… Jeg kender kun til Harnas og Seaview, men prøv at søge på nettet, så finder du garanteret noget. Jeg bookede næsten 1 år i forvejen, så alt efter hvor du vil hen skal du være ude i god tid.

Anonym Anonym

Okay, men jeg skal først ud og opleve verden i 2012, for går “kun” i 2. g på gymnasiet så 🙂 ..
    Men jeg synes det Harnas ser rigtig godt ud, så jeg tror jeg vil prøve om jeg “kan komme ind” der 🙂

Anonym sabinesnitgaard

hov – den besked fra “quest” er altså fra mig 🙂 – havde lige glemt at logge ind 🙂 ..

Anonym Pippa

alott har fået et nyt program i Sydafrika, hvor man arbejder med geparder, villde hunde og gribbe.

Anonym jeteye

Hej.
    Kan se du har været I Noah’s Ark i Namibia?
    Er selv vildt interesseret i at tage derned, men ville lige tjekke først om det er godt eller snyd.
    Men hvordan var det? Gik det som planlagt? Arbejdede du med dyrene dernede, eller var det mest forefaldende arbejde?
    Så mange spørgsmål 😉
    Vh Jette Maria

Anonym MajaN

Hej Jette Maria

Det var helt klart alle pengene værd… Der er selvfølgelig noget forefaldende arbejde, og nogle faste arbejdsopgaver som ikke er super-fede, men størstedelen af tiden bruges sammen med dyrene… Og al fritid må gerne benyttes til at læse inde hos geparderne eller bavianerne, eller hvad man nu har lyst til… Plus at der er en genial mulighed for at sove under åben himmel sammen med nogle af dyrene. Jeg sov bl.a. inde hos geparderne, hvilket var helt fantastisk… Så det kan klart anbefales… 🙂

Anonym Olivia

Hej Maja!
    Jeg har OSO denne uge, og skal skrive om frivilligt arbejde på Noah’s Ark i Namibia, og vil meget gerne interviewe nogen om det. Derfor tænkte jeg på om jeg ikke kunne få din mail, hvis du har lyst og tid, og så besvare nogle spørgsmål om det, noget med hvad du lavede, hvordan det var osv. Det ville bare være skønt!

MVH Olivia

Anonym olivia.o

Hej Maja!
    Jeg har OSO denne uge, og skal skrive om frivilligt arbejde på Noah’s Ark i Namibia, og vil meget gerne interviewe nogen om det. Derfor tænkte jeg på om jeg ikke kunne få din mail, hvis du har lyst og tid, og så besvare nogle spørgsmål om det, noget med hvad du lavede, hvordan det var osv. Det ville bare være skønt!

MVH Olivia

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account