This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Trease

Hej backpackers

Jeg skal til Asien i 3 mdr fra februar til og med april, hvor jeg i ca. en måned gerne vil arbejde frivilligt. Turen er ikke færdig-fastlagt, men starter evt. i Thailand, hvorefter jeg tager til Nepal.

Jeg drømmer også om trekking, natur, kultur, lokalbefolkning, spænding og action!

Er der nogle, der har gode råd og/eller erfaring? Jeg regner med, at det enten skal være i Thailand eller Nepal, men kom med dit forslag, så jeg kan blive klogere på de gode oplevelser, der venter forude.

Er der andre her, der skal afsted på samme tidspunkt?

Tak fra trease

Anonym Anonym

Ja, mig og en veninde tager flyet den 24 januar til bankok.. hvilken dato rejser du?

Anonym Marie Louise

Hejsa

Jeg tog for 2 år siden til Nepal som frivillig arbejder igennem en nepalesisk organisation jeg fandt på nettet. Det var en helt utrolig inspirerende og livsændrende oplevelse. Nepal er blevet en stor del af mig og jeg har aldrig været så optaget af et folk, land og kultur før! Det var så fantastisk en tur at jeg forrige år tog derned igen for at besøge den familie jeg havde boet hos, tage en tur til Tibet og 15 dages trekking tur i Himalaya. Jeg har snart været en del steder i Asien og har endnu ikke fundet så gæstfrit et folk som nepaleserne og det er, uden sammenligning, et af de smukkeste lande i verden!! Jeg kan kun anbefale dig at tage til Nepal – du vil ikke blive skuffet!! – specielt ikke hvis du også vil på trekking tur – så er Himalay altså stedet over alle steder!! Jeg har et tons af billeder og viden om Nepal fra mine to ture så skriv endelig hvis du har spørgsmål og har brug for hjælp!

Anonym Marie Louise Larsen

Det er mig der har skrevet ovenstående, jeg glemte bare lige at logge mig ind…

Anonym Anette

Hej Trease

Hvis du vil rejse i 3mdr. så kan du sagtens nå både Nepal og Thailand. Jeg var i Thailand i sommers og arbejde som frivillig. http://www.mynitaya.com
    Jeg boede hos en thai familie og arbejdede som lærer på den lokale skole. Det var så fantastisk, den dejligeste familie. Et vidunderligt land. Du må meget gerne skrive hvis du har spørgsmål. anette_jakobsen@hotmail.com
    Venlig hilsen Anette

Anonym wille

hey!
    Ja, jeg er i Vietnam nu, og skal rejse til thailand d. 28 februar. Saa hvis du stadig er i omraadet kunne det da vaere sjovt eat moedes. Jeg vil ogsaa gerne arbejde som frivillig, i enten Thailand, Kina eller Vietnam
    Hilen Christina

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account