This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym wille

Hej alle!
    Jeg er en ung pige, som lige er rejst alene til Vietnam. Her skal jeg vaere til midten af januar, hvorefter jeg tager til philippinerne. Derefter har jeg 5 maaneder, hvor jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal, andet end at jeg godt kunne taenke mig at arbejde som frivillig noget af tiden.

Saa hvis du er i vietnam nu, eller skal til Philippinerne, eller til asien mellem februar og august, kunne det vaere rigtig fedt at hoere fra dig!
    HIlsen Christina

Anonym Anonym

Hej. Jeg ved at KFUM-spejderne i danmark har to unge-leder i Mongoliet på det tidspunkt. Jeg kan kun anbefale Mongoliet

Anonym laura

hey jeg skal selv til indien i et par måneder indenfor den periode og arbejde frivilligt på et rehabiliteringscenter…. læs mere om det på caferetro.dk under “projektet sewa ashram i indien”…
    ellers kan jeg varmt anbefale både cambodja og laos til frivillig arbejde, undervise engelsk eller bare være på børnehjem! let at finde når man kommer dertil.. håber du kan bruge det! god tur!

Anonym 

Hej Christina

Håber du har haft en god tur til Sapa – jeg foreslår at du tager til Danmark – der er finsk lakrids, brunekager og skumfiduser i netto – og hvem kan leve uden det?

Hilsen …

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account