This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lenawmortensen

Hej alle sammen,
    Jeg er en pige på 22 år, jeg er medicinstuderende på 6. semester, og så har jeg i flere år haft en drøm om at tage til Afrika som frivillig. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at arbejde på et hospital eller en klinik, og det må meget gerne have noget med børn at gøre, da jeg elsker børn. Det kan være, at det kan kombineres med arbejde på børnehjem?
    Venlig hilsen Lena

Anonym Anonym

Hej Lena. Ved at Global Contact sender en del sygeplejestuderende praktik i Afrika. Måske de også har et program for medicinstuderende?

Anonym Ped22

Hej Lena

Min veninde var i praktik på et hospital i Ghana med Projects Abroad, og det var hun helt vild med 🙂

Anonym Erik

Hvad med MASANGA junglehospitalet i Sierra Leone? Sierra Leone har en af verdens højeste børnedødelighed og masive problemer med underernæring. Hospitalet er det eneste i landet der med gratis akutbehandling og drives med dansk støtte.

Det er et projekt der drives for meget få midler og man bor virkelig tæt på de lokale man arbejder med. Derudover er altid danske frivillige. Hyggeligt sted hvor jeg efter 3 måneders frivilligt arbejde bestemt regner med at vende tilbage til.

Se Masanga.dk og http://www.imcc-masanga.dk.

God fornøjelse,
    Erik

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account