This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mariebt

Hej!

Når jeg til sommer bliver student, vil jeg efterfølgende godt tænke mig at rejse og arbejde frivilligt. Jeg kunne godt tænke mig at komme til Jamaica, og jeg har kigget på et projekt på Projects Abroad, som jeg dog synes er ret dyrt.

Er der nogen, der har erfaring med frivilligt arbejde på Jamaica eller nogle af de andre caribiske øer? 🙂

Anonym Lars

Hej Marie,

Du skal ikke betale for at arbejde frivilligt.

Tag til jamaica og find en org. naar du befinder dig i landet.
    Jeg kan anbefale at tage til blue mountains hvor der er massere af skoler som med glaede vil tage imod dig med kyshaand. Typisk arbejder man et par timer om dagen hvilket returneres med mad og et sted at sove.

jeg har skrevet lidt om min rejse paa lsjworld.blogspot.dk

Anonym Mariebt

Tak for svaret! Har læst dit indlæg, det lyder rigtig spændende 🙂
    Det eneste negative ved at skulle finde arbejde udenfor en organisation, er bare usikkerheden hvis der skulle ske noget, når jeg rejser alene. Men nu må jeg se, hvad jeg finder ud af.

På fx. Projects Abroads hjemmeside stod der, at man skulle søge om tilladelse for at arbejde i landet i god tid, omkring 6 måneder før. Havde du også gjort det før du skulle rejse?

Anonym LoneOlivia

Hvis jeg var dig, ville jeg starte med et ophold paa Den Caribiske Hojskole! Den ligger godt nok i Den Dominikanske Republik.. Men det kunne sa overvejes:-)

http://dencaribiskehøjskole.dk

God rejse!

Bedste hilsner,

Lone

Anonym Anonym

Hej Lone!

Tak for svaret! Det lyder også som et spændende sted. Har du selv været der?

Vh Marie

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account