This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym JeanLarsen

Hey Backpacker people (:

Jeg sidder her og tjekker frivilligt arbejde ud – det er således at jeg i april var afsted som frivillig i Portugal på et hunde internat – Jeg har et hjerte som banker for hjælpeløse dyr, så jeg kunne rigtig godt tænke mig at tage afsted igen.
    Plus at jeg håber på at komme ind på veterinærsygeplejerske uddannelsen i Januar.

Jeg har kigget på noget der hedder “Projects abroad” http://www.projects-abroad.dk/ men jeg vil egentligt høre om der er nogle som har erfaringer med dem? og hvis du selv har været afsted, hvilket projekt arbejdede du på?

Men lad mig endelig høre fra jer (:

Peace out – Jean

Anonym Danu Overdal

Hej Jean

Jeg har ikke været afsted endnu, men er lige startet i praktik her i sidste uge. Hvis du skriver en mail til exis, kan du få telefon nummer eller mail på nogle som har været afsted og som kan fortælle om deres oplevelser mm. Du kan også få tilsendt brochurer på de forskellige lande. I Guatemala kan man bla. arbejde på et Wildlife Rescue Center.

Danu 🙂

Anonym Danu Overdal

Hej Jean

Har du tjekket http://www.exis.dk ?
    De har projekter i bla. Guatemala og Bolivia

Hilsen Danu 🙂

Anonym Jean

Hej Danu

ja jeg har vidst været derinde og kigge lidt
    men ikke så meget – så måske jeg skulle kigge lidt mere
    har du været afsted med dem ?

-Jean

Anonym JeanLarsen

Simon: Men du nåede aldrig afsted? for det lyder egentlig meget spændende synes jeg .

Anonym Simon

Exis havde ( ved ikke om de stadig har ) et projekt med elefanter i Sri Lanka, som jeg selv overvejede på et tidspunkt.

Anonym Anonym

Hej..

Exis har stadig et projekt med elefanter i Sri Lanka.. Du kan sagtens få tilsendt brochurerne på mail om de forskellige projekter.

Anonym JeanLarsen

Danu:

Er du startet i praktik hos Exis eller?

Men det lyder super godt , jeg vil undersøge det lidt nærmere, mange tak skal du have . (:

Anonym Anonym

Hej Jean..
    Ja jeg er i praktik der 🙂

Anonym Mia

Hej Jean. Hvis du endnu ikke har været af sted, vil jeg lige nævne Millenium Elephant Foundation i Sri Lanka. Der skal jeg selv ned i februar, og det lyder bare helt fantastisk!
    Mvh. Mia

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account