This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Ceciliemadsen

Hejsa.

Jeg planlægger at søge ind til medicin via. kvote 2. Har altid drømt om at arbejde frivilligt i udlandet, og vil i den forbindelse høre om der er nogen der kender til steder hvor mn kan arbejde på hospitaler eller andre steder der kan være studierelevante i forbindelse med medicin.

Vh. Cecilie

Anonym JOhanne

Hejsa
    Har 2 veninder som begge har haft meget gode erfaringer med http://www.teaching-abroad.co.uk/
    Den ene tog på deres medicin-sygehus-agtige-program i Indien. Hun oplevede utroligt meget bl.a. en penis-amputering!!! Som bonus-info kan jeg fortælle at hun kom ind via kvote 2 på SDU efter hendes ophold med Teaching Abroad.

Anonym Anonym

hej Cecilie
    Jeg har samme drøm som dig -medicistudiet men savnede erfaring og havde udlængsel. derfor tog jeg til Mexico som frivillig med AFS, boede privat og arbejdede på en sundhedsstation -ok spændende -du skal dog være specifik og meget vedholdende med hvad du ønsker at arbejde med og hvilke forventninger du har ift erfaring. betaling til AFS ca. 35.000 med flybillet. Programmet hedder 18+
    Venligst Louise

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account