This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Britta2500

Hej

Jeg er tæt på de fyrre og har været i gang på arbejdsmarkedet i en del år efterhånden, men overvejer at tage et halvt års orlov. Det, jeg spekulerer på, er, om størstedelen af dem, der tager af sted og udfører frivilligt arbejde, er unge studerende, nyuddannede e.lign., eller om der er andre, som mig, der har prøvet at tage af sted. Jeg hører meget gerne om erfaringer.

arbirk2

Hej
    På Ukerewe er der lige nu en erfaren sproglærer som frivillig lærer i en lokal skole. Se mere om Ukerewe og mulighederne på uta.uwazi.com (Ingen www).
    mvh
    Michael

Anonym Anonym

Jeg var selv frivillig efter gymnasiet i Tanzania, og jeg vil da lige tilføje, at vi var nogle stykker, der boede i samme område, og en del af dem hørte til dem lidt mere modne del af befolkningen, så der er absolut ingen grund til at holde dig tilbage. Jeg tror, der er mange frivillige, der ikke er omkring de 20, så bare afsted og få en skøn oplevelse! 🙂

Anonym Volunteer Aid

Hejsa.
    Vi sender frivillige til forskellige humanitære projekter i Thailand. Det er både frivillige i 20’erne men også mange mellem 30-40 år. Livserfaring er guld værd, også når man skal rejse ud som frivillig. Så mit råd er at du ikke skal holde dig tilbage:-)

Der er mange forskellige organisationer, der tilbyder frivilligt arbejde. Se hvilke koncepter der passer bedst til dig.

Held og lykke.

Mange Hilsner
    Katrine
    Volontørkoordinator
    http://www.volunteeraid.dk

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account