This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym madsh_dk

Hej allesammen…

Jeg skal til Sydafrika i september måned hvor jeg skal arbejde 2 måneder frivilligt på en skole. Jeg vil dog meget gerne forlænge min ophold i afrika. Derfor vil jeg høre om der er nogle af jer der kender steder hvor man kan søge om frivilligt arbejde direkte i sydafrika eller andre afrikanske lande så man slipper for at betale de kæmpe priser som danske og andre europæiske bureauer forlanger.

Det første sted jeg skal arbejde har jeg også selv fundet og har derfor sparet en del.

Håber nogle af jer kender kan hjælpe Mvh. Mads

Anonym Anonym

hej mads.

Jeg kender et par steder i Cape Town, hvis du skulle være klar på det?

Anonym Anonym

Ja helt sikkert, det er faktisk cape town jeg helst vil til bagefter, de første to måneder er jeg i Jeffreys’ Bay.

Har også fundet noget jeg overvejer men hvilke steder kender du der?

mvh. Mads

Anonym Anonym

Så er jeg tilbage.

Kender to steder jeg ved at de tager frivillige ind.
    Det ene sted hedder Foodbank, og det går ud på at man drøner rundt i byen, får mad fra supermarkeder, spisesteder og faktisk også parlamentet. Det skal du så bagefter aflevere ude i diverse townships og andre steder det gør godt. http://www.foodbank.org.za, spørg efter en Grant og sig det fra Martin. (det er dog ret svært at komme ud hvor varehuset ligger, da man skal på motorvej og igennem en del hårde steder for at komme derud, så du bliver afhængig af et ”ride”, dette kan dog arrangeres ret nemt)

Ellers kender jeg en preschool i Observatory, som er et ret boheme område i cpt. Der er børn i alderen 3-6, og det er røv chilleren, og folkene er skide søde der. Kan ikke lige finde en hjemmeside, men stedet hedder ”Kiddies College”, det ligger 200 meter fra togstoppestedet, så bare spørg om vej der hvis det er.

håber det hjælper dig lidt på vej. Du kan bare skrive hvis du vil mere, om arbejde eller Cape Town.

mvh. Martin

Anonym madsh_dk

Mange tak Martin, vil helt sikkert tage begge dele med i mine overvejelser

Mvh. Mads

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account