This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Min Kæreste og jeg har planer om at rejse til sydamerika til Februar og 3-4 mdr frem. Vi kunne godt tænke os at starte med noget spanskundervisning for derefter at tage noget frivilligt arbejde og tilsidst rejse lidt rundt. Vi vil gerne slutte af med at tage til galapagos og dykke.
    Vi vil derfor høre om der er nogle som kan anbefale et godt sted at lære spansk og noget godt frivilligt arbejde?? Vi har selv kigget på Peru og overvejet noget undervisning eller pasning af dyr el. børn. Jeg er fysioterapeut og ville evt. gerne udnytte dette. Men vi er åbne for forslag.
    Derudover vil vi høre om der er nogen som har erfaringer med Galapagos? Skal det bestilles hjemme fra el. er det til at gøre dernede?
    På forhånd tak!

Anonym Schatz

Hej.
    Jeg skal selv til Latinamerika til januar i 10 mdr.. Jeg skal lave noget frivilligt arbejde i Ecuador på et dyrerehabiliteringscenter der hedder Amazoonico.. Min bror har været der og anbefaler det varmt.. Derudover skal jeg have spanskundervisning i Guatemala på en skole som jeg også har fået anbefalet, den hedder PLQE..
    Håber det kan hjælpe 🙂
    Hilsen Bettina.

Anonym Anne

På den hollandskejede skole Ecola Travel i Quito (Ecuador) kan du få spanskundervisning og hjælp til arrangerede udflugter + de samarbejder med en masse projekter, hvor du kan arbejde frivilligt på nature projects eller socialt arbejde..

Anonym Anne

Hov det var “Ecole Travel” der er to skoler med samme navn, det er denne her du skal have fat i: http://www.ecoletravel-ecuador.com/ Jeg håber du kan bruge det!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account