This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Nick jimenez ruiz

Hej, er der nogen der ved hvornår der er full moon party på Koh pa nang (sikkert stavet helt forkert, men i ved hvad jeg mener :O) i februar og marts

Mhv
    Nick

Anonym Sine

Tjek phangan.info

Mvh. Sine

Ps. mener at der er d. 4. marts….

Anonym Miss_ShadowCat

Hver fuldmåne 🙂 og den ligger omkring den 1 hver måned +/- nogle dage

Anonym Anonym

Ja det er korrekt hver måned i 6-7 mdr tror jeg nok, jeg var der sidste februar og må indrømme det var skod. Jeg smuttede op og fik massage i 2 timer istedet for – og nej ikke Bom-Bom massage

Anonym Anonym

Den 2. februar og den 3. marts….

Kom gerne en uge før… Ellers er der fuldt booket ud 😉

Anonym joel

Det skifter år til år, var der 3 gange sidste år og der lå det altid omkring d. 15. Men rigtigt nok det ligger omkring d. 3 i år.
    Hvis du vil se en komplet oversigt over alle full moons i 07′ så smut ind på http://www.same-same.com som iøvrigt os er et rigtigt fedt sted at bo. Men husk og kom i god til, omkring 6-7 dage inden for hele byen er booket op til full moon. Især i månederne december til april

Anonym tln
    Anonym Anonym

Det er kun tabere der tager til full moon party…

Anonym Rie

Full Moon Party er sjovt men også et sted man bør tænke sig om. Synes denne artikel rigtig godt omfatter fænomenet http://www.godtur.dk/artikler/full-moon-party/

Husk at: undgå stoffer, behold skoene på og drik rigeligt med vand 🙂

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account