This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sophia

Hejsa.

Det kommer an på hvornår du skal til det.
    Hvis det er i marts vil det være smart at komme et par dage før. Priserne stiger også når der er full moon party. Hvis du vil bo dansk, kan du bo på noget der hedder Same Same, rigtig lækkert. http://www.same-same.com

Anonym Vibeke

Tak for svarerne!

Jeg skal til Full Moon Party i april. Ejeren af Same-Same siger, at de ofte har fuldt booket en uge foer, og saa kom jeg til at taenke paa, om det gaelder samtlige gaestehuse paa Hat Rin? Er en dag foer Full Moon Party nok? Eller to eller tre?

Jeg vil jo helst ikke staa uden tag over hovedet 🙂

Anonym Anonym

Hej

Det er en lille ø, så ligemeget hvor du kommer til at bo er næsten ligemeget, hat det en eller andet…. Kom et par dage før så er det så rigeligt! GOD TUR – er ik misundelig…. 😉

Anonym Anonym

Hej allesammen!

Jeg ville lige hoere, om der er nogen, der ved, i hvor god tid man skal ankomme til Ko Pha-Ngan foer Full Moon Party for at faa et sted at bo. Er det for sent at ankomme om aftenen den 18., naar Full Moon er den 20.? Er lidt paa bar bund, og man kan vist ikke booke forud de dage.

Tak for hjaelpen.

Anonym CamillaBach

Jeg var der i okt og kom dagen for OG der er rigelig med hostels osv, ogsaa i naerheden af stranden. Der vil vaere en maase paa baaden som tilbyder overnatning og siger at det er sidste chance MEN det er det slet ikke 🙂

PS det er en alt for fed fest!! Men pas paa drinks osv der er rigtig mange stoffer i omlob! :-S

Anonym Rasmus

Det burde ikke blive et så stort problem i april med et sted at bo.. Same-same er et af de allermest populære steder og de har kun 20 værelser.. derfor Søren får fuldt booket..
    Jeg plejer dog at komme i god tid.. egentlig mere fordi jeg synes dagene og specielt alle festerne i dagene op til næsten overstråler selve festen!!! Alle er kommet for at feste og er i godt humør.. og dagen efter full moon går det meget stærkt med at rydde øen igen..

Kalkunen

Jeg kom til Koh Phan Ngan knap to dage før, som du skriver og måtte “nøjes med” et mindre fedt sted et stykke fra stranden.

Generelt er det fedest at bo tæt på stranden, ikke så meget til Full Moon Party, men også til resten af opholdet på Koh Phan Ngan.

Full Moon Party er en vanvittig fest – som en tidligere skriver. Pas på med stoffer.

Kalkunen

Jeg kom til Koh Phan Ngan knap to dage før, som du skriver og måtte “nøjes med” et mindre fedt sted et stykke fra stranden.

Generelt er det fedest at bo tæt på stranden, ikke så meget til Full Moon Party, men også til resten af opholdet på Koh Phan Ngan.

Full Moon Party er en vanvittig fest – som en tidligere skriver. Pas på med stoffer.

Anonym Sophia

Du kan booke på same-same inde fra nette. Ellers ring til Søren(ejer), rigtig sød. Det er lækkert sted at bo. Men bo ikke helt ned til standen, meget larm.

Anonym Michael

Min kæreste og jeg tager forbi Koh phangan i juli, og vil naturligvis opleve denne famøse fest.
    Vi vil gerne betale LIDT ekstra, og så bo på et godt resort lidt fra Hat Rin (Har hørt at man nemt kan blive kørt til full moon party!)
    Nogen af jer som har et godt forslag til et godt resort på Koh phangan?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account