This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Malene

Jeg har ikke et specielt hostel jeg vil anbefale men vil bare råde dig til at booke i forvejen når der er full moon party fordi ellers er det rigtig dyrt og tit er der udsolgt i ugen op til. De lækreste bungalows ligger ikke på hat rin hvor full moon party er. øen er fin så god fornøjelse med det.
    Knus

Anonym mbeltoft

Vil klart anbefale SAME-SAME. Ejeren er dansker og hedder Søren. En rigtig flink fyr der også kan holde et brag af en fest. Stedet har både god og billig mad og det kVil klart anbefale SAME-SAME. Ejeren er dansker og hedder Søren. En rigtig flink fyr der også kan holde et brag af en fest. Stedet har både god og billig mad og det koster heller ikke alverden for et dobbeltværelse med bad.
    Stedet ligger ikke helt ned til stranden så man er lidt væk fra støjen hvis man gerne vil sove – men ikke mere end 3 minutters gang :)oster heller ikke alverden for et dobbeltværelse med bad.
    Stedet ligger ikke helt ned til stranden så man er lidt væk fra støjen hvis man gerne vil sove – men ikke mere end 3 minutters gang 🙂

Jeg overvejer selv at tage derned igen til april-maj

Anonym vagabond1

Hello. Noen som kan gi noen gode raad om hvor man burde bo paa kho pha nagn? Planen er aa vere der den 6 november slik at jeg kan faa med meg full moon party 12 november. Kunne tenke meg bungalov paa stranden ikke saa langt unna partyet, ikke for dyrt og kanskje ikke midt oppe i partyet heller. noen gode tips for bra hosteller med bungalov, som ikke er alt for dyrt ?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account