This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym K&M

Hey!
    Vi er to piger som skal til Thailand i starten af det nye år, og vi kunne godt tænke os at vide om der er nogle som har erfaringer fra Full moon party’et? Hvor boede I og kan I anbefale nogle bestemte resorts? – gerne hvor der er masser af unge backpackere 🙂

Anonym Rasmus

hejsa.. Jeg har da prøvet det en gang eller 4 ja.. Er lige kommet hjem efter 22 dage i festbyen Haad Rin.. hvis man kommer dertil i god tid er der uendelige muligheder for at finde gode overnatningssteder, mens det stort set er umuligt hvis du blot kommer en 3-4 dage før.. Der er i alle prisklasser.. Hvis man er interesserede i at møde danskere er der altid Same-Same som ejes af en dansker (Søren)..
    Og festen er alt for konge.. skal prøves

Anonym Lucilia

Hej,
    Afhængigt af hvor længe i planlægger at blive på Koh Phangan ville jeg prøve at finde noget udenfor Haad Rin, og komme ca. en uge før. Personligt syns jeg det er festerne udenfor Full Moon der var bedst. Black moon og Half moon var super og meget sjovere.
    Der er lidt for meget Ibiza over Haad Rin omkring Full Moon.
    I bliver helt sikkert tilbudt en masse steder både på båden derover, men også på havnen når I ankommer, hvis I kommer i god tid.

Anonym Rasmus

Jeg er slet ikk enig i ovenstående.. Men det kommer an på hvem man er selvfølgelig.. For mig er hele Full Moon og dermed Koh Phangan oplevelsen ligeså meget at bo i Haad Rin og se hvordan tingene udvikler sig om dagen.. Den store strand bliver fyldt af badende gæster hele dagen, mens der er musik fra restauranterne.. Der er altid mennesker og en masse gode restauranter… Hvis ikke man er til masser af unge mennesker der morer sig kan man jo altid bo på Koh Samui og så bare tage en båd over på selve Full Moon.. men ja hvis man ikke kommer til Full Moon synes jeg at specielt Half Moon er fed, men er jo bare en helt anden slags fest..

Anonym Lucilia

Man kan jo altså godt opleve Haad Rin selvom man ikke bor i selve byen. Men det kommer jo også an på hvorfor man tager til Thailand. Er det for at tage på ungrejs, eller for at opleve landet og samtidig ha en god brandert en gang imellem.
    Misforstå ikke, festerne i Haad Rin er fede, jeg syns bare mængden af mennesker omkring Full Moon er for meget. Men det skal da opleves!
    Koh Phangan er bare så meget andet end Full Moon. Boede selv på øen i 4-5 uger (dog nordpå), og det var min bedste tur til Thailand af dem jeg har været på. Syns bare det er så ærgeligt at folk aldrig oplever andet end Haad Rin, der virkelig ikke er andet end en festby.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account