This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Philip_2200

Hey, skal afsted til asien 2 måneder til sommer og tænkte at tage til Fullmoon Party den 9/7 på Koh Phangan. Er der nogen der har erfaring om det er svært at finde et sted at bo på øen i dagene omkring fullmoon party?
    Andre gode råd om Fullmoon Party og Koh Phangan modtages også med glæde!

comeawaywithme

Dagen før og på selve dagen er det mere eller mindre umuligt at finde et sted at bo i Haad Rin, byen hvor Full Moon partiet foregår. I så fald bliver det meget meget dyrt. Så en god ide vil være at komme to dage før, eller bo et andet sted på øen. Kommer I udelukkende for fest og ballade er det nu nok i Haad Rin I skal bo. Dog er stranden rimelig trashed efter et Full Moon party.

Anonym mbeltoft

Der er fest hver aften i ugen op til FMP så bare kom i god tid for at finde et sted at være.
    Jeg vil klart anbefale Same-Same der ligger lidt væk fra stranden. Så kan man også sove selvom musikken brager derudaf. Ejeren er dansker og hedder søren og det er et af de populæreste steder et FMP varm-up.
    Jeg tager selv til fullmoon den 9/5 og regner med at bo på same-same lige som sidst jeg var der.

comeawaywithme

Skal også lige siges at maden på Same Same er super god.

Anonym Philip_2200

Tak for de hurtige svar. Jeg skriver Same Same bag øret.

Anonym Scotty

http://www.fullmoonparty.net/
    Det er så godt som umuligt at find noget at bo i lige før FMP, og ligeledes transport fra BKK skal reserveres nogle dage før. Det er muligt at bo på Samui og aftale speedboat transport med hotel pickup med resort ejeren. Retur rejsen er hver time indtil 08:00, derefter må man selv finde tilbag til Samui fra Thong Sala. God tur

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account