This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mariannepetrea

Hejsa. Jeg var for to måneder siden i Tanzania, hvor jeg arbejdede på et projekt for handicappede. Der kom jeg i kontakt med en mand der kører en del projekter i området,som meget gerne ville have en fysioterapeut til at arbejde med de handicappede børn på flere forskellige institutioner rundt om i Bukobaområdet. Han havde nogle puljer at kunne give af og jeg tror også han kan tilbyde et sted at bo. Men vedkommenede skal være seriøs og skal kunne være der optil et års tid. Interesserede kan svare her, og jeg kan give flere informationer og evt. hans email adresse, så man kan høre nærmere. Marianne

Anonym Anonym

Hej.

jeg er meget interesseret i at komme til Afrika og arbejde som fysioterapeut.

Mvh.

Henrik Laursen
    24656621
    e-mail: hennylaursen@hotmail.com

Anonym Anonym

Hej Marianne,
    Jeg er udd. fys. og min kone er pædagog og vi kunne godt tænke os at høre lidt mere om arbejdet i Tanzania.
    hilsen Peter Frank
    phkpost@hotmail.com

Anonym Anonym

Hej!
    Jeg er meget interesseret i arbejdet som fys. i Tanzania, og vil gerne høre nærmere…

Mvh Tina
    tinaolesen@yahoo.com

Anonym sandra wendt

hej hej.

jeg er fysioteraput og er uddaned i sverige med arbjeder i denmark. jeg har volontør arbejdet i ghana som fysioterapeut i 2 månader den seneste sommar og er meget intressered at arbejde som fysioterapeut i afrika igen.

mvh sandra wendt
    sandrawendt@hotmail.com

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account