This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Niba

Min rejsemakker og jeg skal til Galapagos til januar mdr. – vi har undersøgt sagen og fik at vide det vil koste os ca 9000kr for 10 dage på en båd. Det var så incl. fly til og fra øerne og mad od drikke mens man var der, men uden dyk. Et dyk kostede 70 $ incl. leje af udstyr og skulle også bestilles i forvejen. Man kunne også tage en 4 dages dykkerpakke til små 3000 kr. men det var kun de 2 af dagene man kom til at dykke! Har nogen af jer prøvet at dykke i Galapagos? Har I noget god råd? Er det bedre at vente med at bestille tur i Quito?? Håber at høre fra jer 🙂 Hilsen Nina

Anonym Anonym

Hej Sophie 🙂 Ville blot sige mange tak for dine råd! For dem kan jeg garantere bruge. Dejligt at du vil dele dine erfaringer med andre! Bliv endelig ved med det. Hilsen Nina

Anonym Anonym

Hej Nina.
    Jeg var selv på Galapagos sidste år i forbindelse med et 3mdr’s ophold i Ecuador. Vi bestilte gennem et rejsebureau i Quito og jeg går ud fra priserne er ca det samme, fordelen er dog at på bureauerne dernede kan du vælge frit mellem forskellige både= forskellige prisklasser….Vi brugte ca 5000kr på en uges ophold (5dage), men man kan sige, når de er betalt bruger du ikke andet for der kan ikke handles nogen steder når du sejler rundt.
    Vi bestilte ikke dykkertur, men da vi ankom til Galapagos fik vi tilbuddet om at leje snorkelmaske og fødder for vist 15$ for hele ugen. Det var en rigtig god ide, for den 1.dag tog vores guide os ud og svømme med søløver. Men det afhænger selvfølgelig af om man vil ud og dykke rigtigt, vi var tilfredse bare med masker.
    Turen var bygget sådan op at vi hver morgen ankom til en ny ø hvor vi trekkede hele formiddagen og så om eftermiddagen var vi ude og snorkle og se fisk, søløver og hajer.
    Jeg har glemt navnet på rejsebureauet i Quito, men det ligger på hjørnet af Juan Leon Mera og Foch i “Gringolandia”, hvor der ellers er rejsebureauer overalt.
    Go fornøjelse, håber du kan bruge mine råd!
    Hilsen Sophie.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account