This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Nanna Nielsen

Hej.
    Jeg tar til Galapagosøerne her om et par måneder og vil gerne høre alt. Ska arbejde frivilligt derovre i en måned, så vil ha mulighed for at tage på små dagstureture og weekendture. Nogle forslag og andre gode råd?
    Hilsen Nanna

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Jeg har kigget lidt rundt på forskellige rejsesites på Nettet og der er masser af muligheder for en eller to dags ture på Galapagos.

Du skal regne med 40-80 dollars pr. tur.

Mange anbefaler dog at du tager 4 dage ud og tager på et cruise.

Forhør dig rundt om andres oplevelser når du tager afsted fra det sted du arbejder.

Tjek denne tråd i Lonely Planets forum

Anonym Trine

Jeg var på et syv dages cruise med øernes næstbilligste skib og det var fantastisk. Mødte et par stykker som kun havde været afsted 4 dage og de var gået glip af flere steder som jeg ikke ville have undværet!! Problemet med endagsture er at det er i små dinghies ofte og de sejler ikke særlig langt væk fra Santa Cruz. Så et cruise er et must og helst syv dage. Vi gav ca $600 for de syv dage incl alt. Det er meget billigt!

Ellers kan jeg klart anbefale at snakke med de unge på øen. De er meget søde og super sjove at hænge ud med og hvis du skal være der længe er det også for kedeligt hvis du ikke gør det. De sidder altid og drikker og synger og danser i gaderne. Og øen ISABELA! FANTASTISK!

God tur,

http://www.mohnton.dk

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account