This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym HHHA

Hej alle

Min kæreste og jeg skal til Galapagos i december. Det er i forbindelse med en tur gennem Bolivia/ Peru.

Vi flyver direkte til Øerne og har derfor ikke mulighed for at undersøge markedet for bådture ud til ørerne i Quito eller Guayaquill.

Er det muligt at købe ture/cruises på hovedøen? Eller skal vi bestille hjemmefra, for ikke at komme i konflikt med deres maks. antal turister?

Mvh
    Heidi

Anonym Amalie Riis

Hej.
    Jeg har boet på San Cristobal i forbindelse med frivilligt arbejde, og derfra rejst rundt. Mit klare råd er, at vente med at bestille til I kommer derud. I lander vel på Santa Cruz? Der er rigtig mange udbydere af ture, og de vil allesammen gerne sælge deres som den bedste, så ved at gå lidt rundt, kan man ofte være heldig at få en god pris ved at forhandle lidt. Man kan også være heldig at få last-minute-ture, så helt klart – vent til I er der! 🙂

Anonym HHHA

Og det er “farligt” i forhold til de turistbegrænsninger, der er for at komme ud på øerne?
    Jeg tænker i forhold til om vi så overhovedet kan komme afsted?

Anonym Tove

Hej,
    Jeg har selv været på Galapagos og for at arbejde frivilligt – og for mig var det klart det nemmeste at købe cruiset på øen. Der er utroligt mange udbyderede og derfor gør det det meget nemt at gå rundt og få forskellige tilbud. Hertil skal det også siges, at jeg var der i en længere periode, og hvis det er en bestemt tur/øer I brænder for at se, ville jeg være på den sikre side og bestille hjemmefra – eller som et minimum sikre jer, at der ikke er helligdage/ferie eller sågar lav sæson (så skæres derned på turene) på det tidspunkt i besøger øerne.
    Hvis I har flere spørgsmål, så sig endelig til 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account