This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym di83

Hejsa..
    Har hørt at der kun bliver lukket 40.000 personer ind på Galápagos Øerne pr. år og at man skal søge om at komme dertil. Vil meget gerne høre fra folk, som ved hvordan dette gøres. Hvordan søger man og hvor lang tid før.
    På forhånd tak for hjælpen!
    MVH Dianna

Anonym Lene

Hej.
    Det er ikke noget problem at komme til Galapagosøerne. Det billigste er at rejse til Quito og her købe en flybillet til Galapagosøerne hos det lokale flyselskab “Tame”. Når du er på hovedøen bruger du et par dage til at finde et skib der har ledige pladser. Så kan det godt lade sig gøre at få forhandlet en fornuftig pris. Det er væsentligt dyrere, men også nemmere og hurtigere, at arrangere turen via et turist bureau i Quito.
    Ang. ansøgning, så har jeg personligt aldrig ansøgt om at komme til Galapagos…..

Anonym sophiekongsbak

Hej.
    Jeg har heller aldrig hørt om at man skal ansøge om ophold på øerne. Du skal betale en turist-afgift på ca 100$ (så vidt jeg husker), men den er med i prisen når du køber rejsen enten hos et bureau i Quito eller hvis du bare køber en flybillet hos TAME.
    Jeg fik min tur arrangeret af rejsebureau i Quito og det er ikke meget dyrt, men kender selvfølgelig heller ikke priserne når man selv finder et skib på hovedøen…
    Hilsen Sophie.

Anonym Trine

Er selv lige kommet hjem fra Ecuador. Her ikke været på Galapogs men kan derfor godt komme med lidt informationer alligevel. Kender intet til selv at arrangere turen fra hovedøen, men det er sikkert muligt som foreslået ovenfor.
    Der er dog masser af bureauer i Quito. De tilbyder alle turer til min. 1000 US dollars for en 5-6 dages tur. Så om man synes det er dyrt eller ej er jo personligt. Hvad koster det at arrangere selv ??? Bare flyvbilletten koster så vidt jeg ved 300 dollars.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account