This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym René M

Jeg lagde sidste år mærke til nogle rigtig gode tilbud på afbudsrejser til Gambia og overvejer at udnytte det i år. Derfor vil jeg høre om der er nogen, som har haft erfaringer med disse afbudsrejser eller Gambia i det hele taget?
    Er der nogle helt specielle oplevelser i Gambia?

Personligt har jeg selv rejst i Uganda, som er mit yndlingsland indtil videre pga. de fantastiske natur oplevelser og en helt fantastisk befolkning

Samtidig overvejer jeg at tage til Cameroun, er der nogen, som har erfaring med at rejse her?
    Jeg tænker specielt på muligheden for at se lavlands gorillaer

Anonym Michael

Hej Rene, Jeg har selv været i Gambia 6 gange nu, og regner sandelig med at skal derned mange flere gange !!!!!! Noget specielt at opleve……….. jo det er der sandelig (første gang) Ta på det store markede i Banjul, Det er meget specielt, marked der er overdækket af gamle stålplader, og meget usselt at se på, men det er turen værd….. Der lugter fælt af – fra lugten af rådden fisk til kryddererier der lugter af kamel, ganske vist har jeg aldrig lugtet til en kamel, men tror at det er lugten ! Så er der krokodille farmen, en tur til fiskerbyen Tantji, denne tur er et must hvis du kan komme tidligt op om morgenen. Men ellers så er det mest sol, badning i det 27 graders varme Atlanterhav, og det billige og gode mad der for mig trækker mest. Det er da lækkert at tage afsted Oktober – April, og bare nyde de 32-34 grader i skyggen og ligge på de lækreste hvide sandstrande og slikke sol, mens man får sig en kold Julbrew ( lokal øl ) Kort sagt : Prøv Det !! P.s: når man tager de der afbudsrejser kommer man tit til at bo på det hotel der hedder Bakuto, og det er et fint hotel (faktisk mit foretrukne) 100 meter til stranden, og med egen swimmingpool og resturant.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account