Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3500357 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     PeaksAndSummits

Hej!

Idet jeg skal på en længere tur i de nepalesiske bjerge over efteråret har jeg tænkt på at investere i en Garmin Summit GPS – dette specielt grundet højdemåler funktionen.

Er der nogen der kan hjælpe mig med følgende spørgsmål:

1. Kan højdemåleren angive højde i både m og ft – i tilgængeligt materiale kan jeg kun se ft.
      2. Hvorledes fungerer højdemåleren – kan jeg f.eks. bede GPS´en tage målinger med fast interval (f.eks. automatisk hvert minut)?
      3. Medfølger software og pc kabler med til GPS´en så man kan uploade sine info til sin pc?
      4. Fungerer den med/under opladning vis evt. solpanel?
      5. Kan display vise grafer og ruter?

Tusinde tak for enhver hjælp!?

PeaksAndSummits – svar MEGET gerne pr. email, tak!

Peter Vejrum Terp

Hejsa

Jeg kender ikke selv til produktet og kan derfor ikke svare direkte på dit spørgsmål. Men jeg har fundet frem til følgende link:
        http://www.garmin.com/products/faq.jsp?market=3&subcategory=37&product=010-00212-00

Det er en FAQ om lige netop Garmin Summit og mon ikke der er andre der har samme spørgsmål om produktet :o)

Venligste Rejsehilsner
        Peter

Peter Vejrum Terp

Lige en ekstra lille kommentar jeg har fundet en manual til produktet som kan downloades her:

Manual: http://www.garmin.com/manuals/132.pdf

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account