This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Esbenmad

Hej allesammen

Min kæreste og jeg skal rejse i Asien fra marts til engang i juni. Vi er begge førstegangsrejsende og har derfor ikke erfaring med, hvilke forholdsregler man skal tage inden afgang. Vi har snakket om nogle lande men finder det meget svært at vælge. Indien er vi meget sikre på, men herudover har vi hørt godt om Laos, Cambodia, Thailand, Vietnam og Nepal. Vi snakker desuden om, at tilmelde os Servas.

Hvad har I af erfaringer med disse lande, og har I evt nogle at tilføje listen?

Hvilke forholdsregler bør vi tage inden vi rejser?

Har nogen af jer erfaringer med Servas?

På forhånd tak! Vi glæder os utrolig meget til at komme afsted!

Bedste hilsener Esben

Anonym Anonym

Lige en ekstra ting:

Hvor mange penge har I brugt på jeres rejse til Asien??

Anonym Louise

Hey
    Vi er 2 piger der er paa en 4mdr rejse i Asien
    Sidder lige nu i Laos, og er begge 2 virkelig overraskede over hvor laekkert der er her. Befolkningen er meget mere behagelig end i Thailand, saa jeg vil helt bestemt anbefale jer Laos 🙂
    Vi har et budget der hedder 100-200kr i dagen og det kan man sagtens holde, man lever endnu billigere end det faktisk, det er naar man vil paa nogle ture osv det blir lidt dyrere..
    Men glaed jer, det er helt fantastisk 🙂

Anonym Anonym

Cambodia og Laos er bestemt et besøg værd. Jeg rejste hele vejen igennem Vietnam, og man skal lige forberede sig på at mentaliteten er helt anderledes end i de andre lande i skal til. Jeg har ikke så meget positivt at sige om Vietnam, ud over at der er utrolig flot. Ofte følte man sig ike særlig velkommen…. Men det er måske anderledes hvis man ikke rejser alene. Hvis i tager dertil, er det nok en god ide at tage fra syd til nord og ikke omvendt….

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account