This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym admin

Kære bruger af Backpacker Planet

Vi vil meget gerne høre din mening om vores side – bedøm blandt andet:

Indholdet (Artikler, fotos, rejsetips m.m.)
    Udseendet (Farver, tekst, sammensætning m.m.)
    Brugervenlighed (Godt og dårligt)

Vi glæder os til at høre fra dig.

Anonym madsv

Jeg synes, at det er en rigitg flot side I har lavet, men jeg synes, at der er en vis lighed med Backpackers-online.dk. Husk, at du faktisk ikke må tage noget fra deres side selvom du skriver, at det er derfra.

Mvh

Mads Vestergaard

Anonym madsv

Jeg synes, at det er en rigitg flot side I har lavet, men jeg synes, at der er en vis lighed med Backpackers-online.dk. Husk, at du faktisk ikke må tage noget fra deres side selvom du skriver, at det er derfra.

Mvh

Mads Vestergaard

Anonym admin

Hej Mads

Tak for de rosende ord.

Da vi selv ejer begge sider kan vi heldigvis flytte indholdet præcis som vi vil :-).

Mvh

Kenneth Nielsen
    Redaktionen Backpacker Planet

Anonym Anonym

Generelt er jeres hjemmeside god. Men jeres behandling af konkurrencer- i dette tilfælde artikel konkurrencen fra JANUAR 2005 – er under al kritik! Jeg har flere gange kontaktet jer og fik de første par gange at vide at I endnu ikke har fundet en vinder, men nu får jeg ikke længere svar!?! Er der fundet en vinder? Eller var det bare en meget dårlig måde at få artikler på uden at indfri præmierne??
    -Ida

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account