This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym AnnaBjerg

Hej alle sammen
    Jeg er ved at planlægge en tur til Tanzania for at arbejde som volontør med en veninde. Global Contact/MS er det eneste bureau der lige falder mig ind, da det lyder trygt og sikkert. er der nogle der har været på et sådan 3 måneders volontørophold vil jeg gerne høre fra jer? Vi vil også gerne opleve Tanzania og komme på forskellige udflugter. er det noget som Global Contact giver mulighed for? eller kan man selv arrangere rejser (helst med andre) derefter rundt i Tanzania eller fx Madagasker? og hvordan gør man det? Har hørt Madagaskar skulle være fantastisk, er der nogle der har rejst fra Tanzania til Madagaskar, vil jeg gerne høre fra dem.
    Venlig hilsen Anna Cecilie

Anonym Bettina

Hej Anna Cecilie,

kan desværre ikke svare på dit første spørgsmål, men har selv tænkt tanken, så følger udviklingen på dit indlæg. Jeg tager om to uger til Kili og Tanzania på en rejse, og tager derfetre stilling til om det er der jeg skal til.

Til gengæld vil jeg gerne have lov til at anbefale Madagscar. Det er en fantastisk smuk ø og hvis du rejser langs østkysten nedad vil du opleve områder hvor de befolkningen stort set aldrig ser andre mennesker og derfor er meget nysgerrige og meget søde. Kan virkelig anbefales!!!

venligst
    Bettina

arbirk2

hej anna cecilie,
    omkring at være frivillig: prøv at se på mulighederne på Ukerewe. Se på uta.uwazi.com (ingen www). Her er der en dagbog fra Thor og breve fra Signe på Dansk. Lige nu er der 4 frivillige på Ukerewe.
    Ukerewe ligger i Victoria søen og det er et godt sted at komme førsat, sda duI der vil læfre meget om Tanzania på en stille og rolig måde. Der er masser af muligheder for udflugter og safari bl.a. i Serengeti.
    Madagasker ligger langt dfra Tanzania. Jeg vil tro at I skal rejse til Johannersburg i Sydafrika og derfra flyve til Madagasker.
    mvh
    Michael

Anonym Torben Jørgensen

Du kan evt. prøve at kontakte SCAN-TAN Connection…

Deres hjemmeside er: http://www.scantanconnection.com

Mvh/ Torben

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account