This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Didde

Jeg kender ikke organisationen, men kan se at en af projekterne i Namibia er Noas Ark projektet. Har hørt virkelig meget godt om det sted, så det synes jeg bestemt du skulle overveje! 🙂
    Nogle gange er det billigste at kontakte selve projektet og gå udenom rejseorganisationerne, der ofte sidder på et eller andet kontor og tjener fedt på stakkels unge mennesker..
    Hvornår skal du afsted og i hvor lang tid?

Anonym Anonym

Er der nogen som har været afsted med Global crossroad – wildlife volunteers i Namibia i Afrika? Ville gerne vide om det er et ok program at tage afsted med?

Anonym Anonym

Okay, ja det har du sikkert ret i (:
    Vil gerne afsted i september næste år en månedstid eller 2.. det kommer lidt an på hvor meget det koster osv.

Anonym Saranda

Hey
    Går også selv og overvejer at tage afsted..ud fra hvad jeg har læst om det, så syns jeg det lyder rigtig spændende..
    er igang med at tjekke priser og det billigste jeg har fundet er vist inde på deres egen hjemmeside: http://www.enkosiniecoexperience.com/NoahsArk.htm

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account