This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hvis du også vil have nogle gode billeder fra din rejse, så ville jeg ikke anbefale et gopro. Det tager rigtig god video, men ikke særlig gode billeder! Så ville jeg hellere anbefale et kamera, som også kan gå under vand eller som har et undervandshus. Du kan få nogle som optager video i full HD, men også tager gode billeder

Anonym Anonym

Hvad er det for nogle fx?
    Jeg har en iPhone 5 som jo også tager okay billeder, men jeg ved ikke om det er nok 🙂

Anonym AmalieMajC

Hej alle.
    Jeg står og skal til at finde et kamera til min jordomrejse hvor jeg skal ud at dykke og opleve en masse form for adventure.
    Jeg har kigget meget på videokameraet Go Pro. Jeg ville høre jeres mening om hvilket der er bedst da jeg ikke rigtig kan finde rundt i hvad der er pengene værd. Jeg er nomalt ikke en som går utrolig meget op i at kvaliteten skal være det bedste af det bedste, men ønsker nogle fede billeder og film fra min rejse. Jeg skal være afsted 5,5 måned og synes derfor et godt kamera er vigtigt.
    Jeg har kigget på kameraet Go Pro Hero+ Black Edition og har overvejet dette kamera meget (da det er på tilbud i Fona nu og jeg har et gavekort dertil), men hvad synes i? har ingen efaring og håber derfor der er nogle erfarene som kan hjælpe mig 😀

Anonym Jacob

Gopro 3+ black er et glimrende lille video kamera. jeg bruger det selv til at dykke med.
    Husk du skal have et hurtigt micro sd kort, det er ikke nok med et standard class 10 kort hvis du vil optage i højeste opløsning.
    Hvis patrick har fundet det til 12900 bht i BKK er det meget billigt, herhjemme koster det ca. 1000 kr mere.

til dykning i Thailand skal du bruge et rødt filter for at få de rigtige farver på det. det skal købes ved siden af. herhjemme koster det 299,-

Anonym Patrick

Jeg rejser pt, i asien, og jeg købte et Gopro Hero 3+ Black edition i BKK til 12900 bath. Det er rigtigt som der siges ovenstående, at det ikke tager virkelig fantastiske billeder, men dog gode.. men jeg tager slet ikke billeder, jeg optager kun, da du bagefter kan tage stilbilleder fra det du optager, og derved altid tager billedet på det “rigtige” tidspunkt. Alt alt kan jeg kun anbefale gopro, og især deres app til mobilen gøre det rigtig nemt.

God tur

Anonym Anonym

Okay mange tak for svar.
    Jeg overvejede også at købe det i Thailand hvis det er billigere der 🙂

Anonym Anonym

Ellers kan jeg anbefale et Redleaf RD990, det er næsten lige så godt som Gopro, men meget billigere. Jeg er mega glad for mit. Så ville du evt have råd til at købe et kamera som også tager gode billeder!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account