This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym contrynen

Vi er et pa på 42 og 45 år so rejser 2 uger til Goa med apollorejser i januar 2009.
    Hvad skal man sed dernede? Vi ønsker ike at bruge alt vores tid ved stranden og swimmingpoolen.
    Vi ved der er markeder rundt om i Goa er der eller nogle tips ?
    På forhånd tak

Anonym Anne-Sofie

Hej ! Jeg var i goa for 2 år siden. Vi var på arrangerede ture med selskabet, her kan jeg nævne delefin tur, hvor vi så delefiner på havet, så kan jeg nævne en tur hvor vi så crocodiller. En meget opulær tur for alle turister, jeg mener det hedder noget med jack’s crocodille-noget. Her var vi så heldige at se en rigtig stor krokodille fra top til tå, det var såå fedt!
    Ellers synes jeg at i skal tage til Mandreem, en time i taxi fra goa, her skal i tage ned på stranden og gå til venstre på en sti, der et kvarter efter, fører jer om til et meget roligt og hyggeligt sted med havet, og en ferskvands sø 100 m væk. Her er også jungle man kan gå nogle hundrede meter ind i uden det er farligt!! Og der er kilder derinde hvor man mudderbade. Det er super fedt her, her paraglidede vi også.
    Håber i får en god tur.
    Hilsen a-s

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account