Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3513586
     cala06ag

      Hej

      Jeg og 3 veninder står og skal til at bestille en flybillet til Mumbai, hvor vi vil rejse videre ned til Goa. Men vi skal være afsted i juli. Er der nogen som har været i Indien og Goa i juli? Er det slemt med monsunen?? Har prøvet at søge lidt på nettet men virker som om der er delte meninger mht om det er dejligt at komme uden for sesonen, til at vejret er forfærdeligt. Nogle kommentarer?? På forhånd tak..alle ideer, råd og erfaringer vil være dejligt:)

      Mvh camilla

      #3513621
       eva

        Jeg rejste i Indien for 2 aar siden i juli og august, var bl.a i Goa – det er oede uden for saesonen, men det var det vi gik efter. Det var okay at komme rundt – det eneste problem var at togene var forsinket, men de koerte og vi kom videre.

        #3513618
         Sash

          jeg var i goa for et par år siden. et råd er at i skal sætte en dato fra hvorbår i vil derfra. ellers kommer i aldrig hjem igen:)

          #3513677
           Anonym

            Hey…

            Har selv kigget lidt på Goa i Indien, men fungerer det egentligt stadig som verdens navle indenfor techno/dance (druks) som det tidligere har gjordt?

            Jesper

            #3519235
             Vibeke

              Hej, jeg har kun et at sige TAG AFSTED, i vil ikke fortryde det. Har selv været der og det er et fantastisk paradis. Det kan være en fordel at der ikke er overfyldt af turister. Der er en del ‘beach-parties’, men de er ikke et must for at tage dertil, hvis man ikke er til dance/techo musik. Goa er meget mere end det.
              Ville ønske det var mig der skulle afsted 🙂

              Ha’ en fantastisk tur.

              #3519236
               Vibeke

                Forresten så er monsunen slet ikke så slem som det lyder, og det er slet ikke sikkert at der regner.

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account