This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym tennaadamsen

Hej alle!
    Mine søskende, min far og jeg planlægger en tur til Goa i påsken! Vi vil gerne slappe af et dejligt sted, hvor der ikke er super turistet, men alligevel gode muligheder for at møde masser af andre unge rejsende – hvilken strand vil i anbefale? Og evt hvilket “hotel/huts?

Har i andre tips til ting/seværdigheder?
    🙂

Anonym jacob

Goa i sig selv er ikke specielt turistet, nok det mindst turistede ferie sted jeg nogensinde har været.
    hvis i vil have mest fred, skal i besøge de sydlige strande.

tjek evt denne guide over strandende
    http://goindia.about.com/od/whattosee/tp/goa-beaches.htm

Anonym Mia86

Jeg er netop kommet hjem fra Goa og synes, at det er et super turistet sted – i hvert fald i den nordlige del, hvor jeg var. Det kunne næsten lige så godt have været en hvilken som helst anden charterdestination…

Så hvis I gerne vil lidt væk fra de største turistmasser, vil jeg anbefale jer at tage til den sydlige del. Der siger de lokale, at der er lidt mere stille.

Anonym Pernille

Jeg var i januar en tur i Indien, hvor vi også besøgte Goa. Vi var både i Nord (Vagator) og Syd (Palolem). Jeg vil helt klar anbefale den sydlige del.
    Den sydlige del var mindre turistet, og ikke fyldt med irriterende russere, som der var oppe nord på. Og der er stadig rig mulighed for at møde andre unge rejsende.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account