This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lykkelig

Hej alle.

Jeg ville høre om der er nogen der har nogle gode steder man kan overnatte i Hanoi? Vi lander nemlig i Hanoi som første stop på vores tur, og vi vil gerne booke den første overnatning hjemmefra, men synes vi gerne vil gøre det udenom rejseselvskaberne.
    Nogen der kan hjælpe?
    Og hvor ligger lufthavnen i forhold til “byen” ???
    For vi vil gerne at det ikke ligger så langt fra lufthavnen, hvis muligt!

Håber på gode råd, og tips:D

Anne

Anonym Hanne

Da jeg var i Hanoi, boede jeg i ‘ the international Youth Hostel ‘, og i noget der hed ‘ Spirit Guesthouse ‘.
    Den internationale kan du sikkert bestille, men der er ret dyrt – 35 kr. og så er personalet ikke særlige informative i tilfælde af spørgsmål – ( men der er rent, og varmt bad )
    På ‘ Spirit Guesthouse ‘, er der meget venligt, og ret forvirret personale. Det koster ca. 12 danske kroner. Nedenunder er der en billig og effektiv internetcafe og restaurant. Ud over det, har de gode tilbud til f.eks. cruise i Halong bay – ( kan anbefales varmt – ren luxus. )
    Ang. lufthavnen – ja, det ved jeg desværre ikke, da jeg gik overland fra Kina.
    Råd om Hanoi: Brug ikke din tid der, da Vietnam har meget mere – og bedre at byde på.
    Go’ tur:-)

/Hanne

Anonym Anonym

jeg er i hanoi nu. Taxa fra lufthavn koster vidst ca 200000-300000 dong og 100000 dong er ca 35 kr. Vi bor paa paradise hotel og giver 20 dollars per nat (normalpris 25 men vi pruttede om prisen). Det er lidt laekrere end de fleste andre. Det er nyt med gratis internet, morgenmad, satelittv og varmt vand paa nye vaerelser. Vi bor paa 8 etage med flot udsigt. Der skal altid pruttes om prisen paa alt i vietnam ogsa paa hotelvaerelser. Hvis i lander om dagen syntes jeg ikke i skal bestille hjemmefra dfa det sikkert er meget dyrtere! Det er ogsaa bedst selv at se vaerelserne. Tag en taxa til yen thai street, der er masser af af smaa hoteller og gaestehuse. Man kan godt faa vaerelser til 8 dollars men de er meget smaa. Haaber det var svar nok

Anonym Stine

Hvis man skal bo i Hanoi så er der ingen tvivl:
    Hanoi’s backpackers!!
    Et af de bedste hostels jeg har været på, med morgenmad, ufattelig sødt personale og en helt fuldstændig uforglemmelig tur til Halong Bay…
    Koster også en lille smule mere end andre steder 6 $ mener jeg…
    Ha en fantastisk tur 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account