This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym tulle

Hej!
    Jeg står og skal til Venezuela med min kæreste og evt. cuba også (med min søster). Er der noget specielt der kan anbefales, og er der noget der er “spild af tid”?. Hvilke erfaringer har i derude? Vil vildt gerne overnatte i bungalows/hytter, nogen der ved noget om det??
    På forhånd tak.
    Charlotte

Anonym Felix

Tag til Cuba – det er et vidunderligt land, som jeg besøgte sidste år. Her er nogle tips:

Centro Havana er Cubas sjæl – ikke om natten og vift heller ikke med et fancy kamera.

Revolutionsmuseet er en god start på rejsen i Cuba – Start rejsen her.

Besøg en cigarfabrik, hvor du ser hele produktionen af verdens bedste cigarer.

Alle butikker er statsejede og har faste priser, så der er ingen grund til at shoppe rundt forskellige steder. Markederne er en anden historie – her skal der pruttes.

Når solen går ned går pulsen på cubanerne op. Gå til Cathedral Square, hvor der næsten er LIVE musik hver aften.

Gå ikke glip af et besøg i Trinidad – du kan få en færdiglavet tur i Havanna fra kr. 250.-.

Regn med at et måltid koster cirka kr. 100,- på en privat restaurant.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account