This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mette L

Hej. Jeg er en pige på18, og jeg er færdig med HTX næste år (håber jeg). Jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil uddannelsesmæssigt, men jeg går og tænker lidt på muligheden af blive sygeplejerske eller noget i den retning… derfor kunne jeg godt tænke mig at arbejde som frivillig i f.eks. et uland i nogle måneder måske et halvt år, idet jeg så måske ville gøre det igen bare med flere kvalifikationer fra sygeplejerske-uddannelsen. Er der nogen der har prøvet et udlandsophold med frivilligt arbejde der var godt og spændende (og ikke kostede en million), eller kan jeg måske få nogle tips til hjemmesider mm? På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen Mette Lorentzen.

Anonym Tanja

Jeg har været frivillig på et børnehjem i Nepal ved navn i halvanden måned. Det er nogle rigtig dejlige børn, som jeg godt kan anbefale at tage ned til. Dog synes jeg selv at jeg var der alt for kort. Halvanden måned er et minimum. Du kan prøve at høre om de har brug for frivillige… Hjemmeside adressen er http://www.nepalbalghar.com/

Held og lykke

Anonym Silke

Hej Mette Lorenzen

Jeg har arbejdet som frivillig i Guatemala med undervisning af boern. Jeg har rigtig mange gode erfaringer derfra og kan staa inde for projektet. Jeg koordinerer nu fadderskaber til boernene paa projektet i Guatemala. Du kan se naermere paa hjemmesiden http://www.peile.dk

Du er ogsaa meget velkommen til at maile mig: silke@peile.dk, hvis du har spoergsmaal, gerne vil vide mere etc.

Anonym sus2690

Hej Mette.

Jeg står i præcis samme situation og har de samme ønsker. Jeg synes det måske kunne være sjovt at skrive lidt sammen og dele det som vi finder ud af.
    Hva siger du til det?

Anonym jess

Hej,
    Jeg er en 30 årig dansk fyr bosiddende i Buenos Aires på tredje år med min argentinske kæreste.
    Jeg har set opslaget ang. frivilligt arbejde på backpackerplanet.dk og vil i den forbindelse fortælle, at jeg for noget tid siden fik kontakt til en velgørenheds organisation i Argentina, som gør et fantastisk stykke arbejde med liv og sjæl. De arrangerer ophold hos en argentinsk familie samtidig med at man hjælper 3-4 gange om ugen, plus forberedelse.
    Siden krisen kom i julen 2001, har der været et stort behov for hjælp i form af frivillige.
    Hvis det stadig har interesse er du meget velkommen til at kontakte mig.
    Du er meget velkommen til at maile mig på : jess@argentinatur.dk

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account