This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anna-Louise

Hej allesammen
    Vi er et par på 24 og 26, der efterhånden har rejst en del. Vi håber på at nogle kan hjælpe med de sidste blodsdråber. Vi vil gerne på en tur i ca. 1-2 måneder. Indtil videre har vi rejst i:
    Australien, New Zealand, Vietnam, Thailand, Cambodia, Singapore, Filippinerne, Malaysia, Indien, Nepal, USA, Canada, Costa Rica, Mexico, Peru, Bolivia, Chile, Argentina, Venezuela og Brasilien.
    Så vi håber virkelig der er nogen der har en god ide til hvor den næste og måske sidste (foreløbigt i hvert fald;) ) tur skal gå hen. Vi er åbne overfor det meste.
    På forhånd mange tak.
    Anna-Louise & Thomas

Anonym lone traveller

Pæn liste må man sige. Selvom jeg ikke selv har været der, så foreslår jeg Kina.

Har været i mange af de samme lande som jer, og hvis jeg ikke nuppe sydamerika næste gang så bliver det Kina. Det skal man næsten se lige så meget som USA

Anonym Anonym

Altså jeg vil jo helt klart anbefale jer Afrika, eftersom der kontinent slet ikke er på jeres eller visundelige liste!
    Jeg vil anbefale jer en tur gennem Tanzania/Zanzibar, Uganda og Kenya – det meget smukke Østafrika, som ikke kan beskrives med ord.
    Det er drøn billigt at leve – både mad og overnatning koster virkelig ingenting, og indenrigs transport er også ret overkommeligt.
    Fantastiske lande, som indbyder til fantastisk natur, safari, delfiner (på Zanzibar), fest, glade dage, dejligt vejr (hvis I tager afsted i starten af det nye år) og helt vidundelige mennesker!

Anonym Anonym

Hvad med Canada og Usa..eller måske Rusland:-)

Anonym Anna-Louise

Tusind tak for alle svarene:D Vi har faktisk snakket en del om evt. Rusland og Kina, men Afrika er garanteret også mega spændende. Kender simpelthen bare ingen der har været der, så har haft lidt svært ved at finde ud af hvor og hvordan. Men tusind tak, vil årøve at se på de forskellige lande. Spændende.

Anonym jesper

Hejsa..
    Det lyder til i har set en del, men verden er selvfølgelig os stor…
    Vil helt klart anbefale kina, rundrejse med tog i kina er fantastisk… Der er så magne ting i kina som man bare ik må snyde sig selv for..
    Nu hvor i selv nævner rusland som en mulighed, kunne man jo starte der og tae toget til kina, og måske endda videre til tibet…
    Der er mange lande der minder meget om hinaden, men kina er bestemt ik en af dem.. bare størrelsen for en til at føle man er i en hel anden verden..
    Andre lande som virkelig er flot hvis man kan li natur, så er det burma…kan varmt anbefale det…

Anonym mads

Ja Groenland..

Anonym Rosa H

Til dig der har forstået Afrika. Kan se du har været i Uganda. Skal dertil til sommer – så kan du evt komme med nogle gode råd/tips til ture eller hvad der er en god ide at have i rygsækken???
    det jeg gør når jeg skal ud at rejse er at kigge på travellog.dk det er en side hvor folk skriver rejseberetninger altså en rejse dagog. Der kan i jo kigge for at finde ud af hvor i evt skal hen.
    God tur

Anonym Tina

Skal selv på en jordomrejse her til foråret, men turen går desværre ikke til Afrika – har aldrig selv været der, men har noget familie der har været i Tanzania/Zanzibar og Kenya op til flere gange – billederne derfra er i hvert fald utrolig fantastiske!!

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account