Dette emne indeholder 4 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Marcus Christensen 1 uge, 2 dage siden.

• Forfatter
    Anonym Kia-Kirstine

Hejsa,
    vi er to veninder på 20 år der har et budget på 50.000 kroner. Vi har planer om at tage afsted til februar-marts og så tre fire måneder frem alt efter hvordan budgettet holder.

Det eneste vi er sikre på er at vi vil være cirka en måned på Cuba. Vi har haft snakket med en rejsekonsulent som opfordrede os til at tage til Colombia, som i grunden slet ikke har været en overvejelse (vi aner intet om Colombia), og så går vi og drømmer lidt om også at få råd til Galapagos.

Hvad er realistisk? Og kan man godt bruge to måneder i Colombia, og så en kort tur til Galapagos? Hvad skal vi se??

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej piger.
    Colombia er et godt valg. Penge har i nok af og i har også penge med hjem hvis i back packer.Colombia Taganga hedder stedet i kan nemt bruge en månde der tjek Tayrona park fedt sted, tjek også catahena og husk at köbe lonely planet colombia.
    Har ikke selv rejset på Galapagos men ikke noge med at book hjemme fra heler ikke til cuba kun flyblilletter piger,masser af penge ved at göre det selv, så i flyver fra DK til cuba fra cuba til colombia catahena også et fedt sted med den spanske by fra colombia kan i flyve til ecauador quito og hjem derfra til DK i kan også sejle på Amazona fra colombia til ecuador husk köb lonely planet, i kan også ringe til mig 53570371 lars

Anonym Kia-Kirstine

Tusind tak – det vil vi undersøge videre! Lige hurtigt, hvordan er det med sikkerheden?
    I langt de fleste guidebøger, nye som gamle, får man hurtigt et indtryk af at Colombia nok er et af de mindst sikre steder at rejse i sydamerika?

Anonym Jaco1881

Hej Kia-Kirstine
    Er I taget afsted? Og er I blevet klogere på jeres budget, om det kan holde evt. til en tur til Galapagos?
    Jeg står nemlig selv snart og skal afsted, og prøver også at danne mig indblik i budgettet til en tur rundt i Sydamerika, og vil helt vildt gerne også til Galapagos..
    Desuden kan jeg fortælle at Columbia skulle være det “nye Thailand”, det har jeg i hvert fald ladet mig fortælle.. 🙂 Det er så vidt jeg ved ret sikkert at rejse i nu, sålænge man rejser med omtanke, ligesom så mange andre steder..

Anonym Marcus Christensen 
    Deltager

Hej.
    Jeg har selv rejst med min gode ven i en måned i Colombia. Vi kunne sagtens have brugt mere tid der – i hvert fald 14 dage mere. Det er et fantastisk land at rejse i… Virkelig fantastisk!
    Angående sikkerheden, så er det helt sikkert. Vi oplevede i hvert fald intet og følte os aldrig utrygge. 🙂
    Hvis i vil have råd til oplevelser, hostels mm så kan i finde dem på min blog – http://www.rygsækrejser.dk/colombia

Hilsen Marcus

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account