This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym tanjahnielsen

Hejsa,, vi rejser snart til Kenya og Tanzania og Zanzibar og kunne godt tænke os at høre fra andre, som har været der..
    Både gode råd til hvad man skal medbringe..
    og gode råd til hvad man skal opleve osv…
    fortællinger og oplevelser derfra:)

HIlsen herfra

Anonym Anonym

Hej med jer!
    Har lige lidt til jer:
    I Arusha, Tanzania:
    – den indiske restaurant Nglawa er et besøg værd!
    – Tengeru markedet onsdag og lørdag. Lokalt market med masser af genbrugs tøj og sko, grøntsager og meget mere. Tengeru er en landsby lidt udenfor Arusha. Snup en dala dala derhen.
    – Masaicamp, et okay sted at gå i byen. Både turister og lokale.
    Zanzibar:
    – I stonetown er hostlet Flamingo det billigste og desuden udemærket.
    – Gå ikke glip af madmarkedet om aftenen, hvor fiskerene og de lokale spiser billig mad.
    – Nungwi er stranden nordpå. Et skønt sted, dog mere turistet end ellers.
    -Paje er stranden sydvest. Det er en meget stor og stille strand med lidt mindre turister og en meget afslappende stemning. Herfra kan man bl. a. komme i Jozani Forest og se red colorbus monkeys og på Delfin tur. Anbefales! Her bor man helt fantastisk (dog ret dyrt) på Paje By Night

Husk nogle langebukser og trøjer til de kølige og myggefyldte aftener især omkring Arusha. Prut altid om prisen alle steder. Forvent at den pris I vil få stillet er tre gange så høj som i bør betale:-)
    Håber I kan bruge noget af det, jeg ønsker jer en rigtig god tur.
    Skriv endelig hvis I har brug for at høre mere.
    Mvh Kristina

Anonym Tanja

Hej Kristina.
    Tak for svarerne– det var dejligt.
    vi vil gerne høre mere om delfin turen da vi meget gerne vil på den.. vi skal bo i stone town også kendwa beach..
    hvornår er det bedst og sikrest at komme rundt fx fra stone town til kendwa beach??
    vi regner med at skal køre i bus fra mombassa til dar es salaam også sejle derfra til zanzibar, er det fint nok og nemt nok?

på forhånd tak
    Hilsen Tanja

Anonym Maj Juul

Hejsa Tanja.

Der er et eller andet i vejen med “mail”-systemet herinde, så er nødt til at sende min mail til dig sådan her.

Mange tak for dit svar på mit indlæg. Har først lige set det nu. Det lyder som om din kæreste og dig havde en kanon tur. Der er lige nogle ting jeg godt vil spørge ind til.

I var i Kanchanaburi, hvor I sejlede med nogle små både langt ud til junglen, hvor I boede på en flydende bambushytte. Hvor præcist var det og var rejsen arrangeret, eller “fandt” I selv derud?

Så var I igen i junglen, hvor I boede i tree-tops-houses. Endnu en gang: hvor præcist og arrangeret??

Så skrev du, at I levede med nogle indfødte længere inde i junglen. Igen er jeg nødt til at spørge ind til det mht. hvor og hvordan, og så’en??

Jeres jungleture lyder nemlig vildt spædende og meget misundelsesværdige, derfor vil jeg meget gerne høre nærmere om det.

Hvis du har problemer med at svare, kan du bare maile mig på majjuul@gmail.com

Mange tak..

Fra Maj Juul Nielsen…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account