This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym soeby

Hej alle!

Jeg er i gang med mit sabbatår, hvorfor jeg vil ud og rejse, som jeg regner med skal være fra midten af April og frem til, ja det vides endnu ikke..
    Jeg vil meget gerne til Sydamerika, opleve Amazonas, kulturen, dyrelivet, klimaet osv. Lige umiddelbart ved jeg slet ikke, om jeg skal rejse som backpacker, med et eller adventure selskab, højskole eller noget helt andet.
    Er der nogen der kan komme med gode råd eller lignende?

Hvis andre står i samme båd som mig, og muligvis også søger en at rejse med – så skriv endelig!

Skriv evt. til min mail: Lassesoeby@hotmail.com

Anonym Claus

Du får flere kontakter, når du rejser alene, det er billigere, men det kan også være bøvlet at skulle vente på andre deltagere. Enhver bureau har en minimum antal turister, de vil arrangere ture for. Og hvis du er alene, så kan det være ufordrende at vente.

Rejser du med et selskab, højskole el lign, skal du ikke foretage dig meget, udover selvfølgelg at indbetale en større bunke penge. Men tilgengæld er programmet tilrettelagt, du kan bare lade dig flyde med strømmen. Programmet er fastsat.

Konklusionen er: Tag afsted NU selv. Hav en lille plan for, hvor du gerne vil hen, men tag det hen ad vejen. Du skal nok møde masse af andre eventyrshungrende folk i samme kaliber som dig selv. Og så er I jo lige pludselig flere om samme sag.

mvh
    Claus

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej eller hola.
    Start din rejse i mexico,Det vil sige at din rejse hedder ud mexico hjem rio brasilien.
    lonely planet find et godt hostel i mexico city book det hjemme fra og så booker du ikke mere hjemme fra afsted med dig på det hostel du kommer til at bo på möder du en masse andre back packer og her starter der en fantasistk og en ny oplevelse for dig, du kan rejse stille og rolig ned igennem central Amerika fra panama vider til syd Amerika super fed rejse til den rejse anbefalder jeg 8 månder og lommepenge 65000 kr flybilletter ud og hjem 8000 kr måske billiger, hasta luego Amiga.lars

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account