This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Tamey

Hej alle.

Jeg er rimelig grøn når det kommer til at rejse rundt i verden. Det har altid været en stor drøm for mig, men samtidig ikke noget jeg har haft mulighed for. Jeg har nu bestemt mig for at jeg vil gør noget ved det. Godt nok skal jeg igang med at studere, men jeg er meget opsat på at bruge mine skole ferier ( Jeg ved godt de er korte), på at se om ikke jeg kan komme lidt rundt i verden. Jeg synes Asien er et meget oplagt område for mig.
    Er der nogle der har nogle gode råd eller ideer til hvor man kan tage hen på korte ture (omkring en uge), men samtidig få noget ud af det. Jeg vil gerne afsted med rygsæk. Jeg trænger virkelig til lidt eventyr i mit liv.

Håber der er nogle der kan hjælpe, hvis andre kunne tænke sig det samme går jeg ikke af vejen for en rejsemakker 😉

På forhånd tak

Anonym Cheesedudle

Asien er så oplagt at tage til, hvis det er første gang for dig og du er i tvivl om hvor du vil hen.
    Mulighederne i Asien er uendelige!

Tag til Vietnam og oplev den gode mad, de rare mennesker og landet er spækket med turister og andre backpackers, hvis du vil møde nye mennesker.

Tag til Indien og oplev den nogenlunde okay mad, nogle skøre og travle mennesker på gaderne, men alligevel sjove og hyggelige at snakke med. Men landet kræver nok lidt mere end en uge.

Laos og Cambodia er også nogle gode muligheder og nemme at komme til, hvis du f.eks tager til Vietnam.

Hvis det er korte ferier, vi snakker om, så ville jeg anbefale et land som Vietnam, Laos eller Cambodia.
    Nem transport, så du kan komme fra a til b over natten og billigt.

Anonym Tamey

Jaaa ved godt det ikke er meget med en uge af gangen… Meget optimistisk.. Trænger bare til lidt eventyr… en der kender til andre gode steder i verden hvor man kunne opleve lidt på begrænset tid 😉 Noget lækker natur og vandringssteder?

Anonym Tine

Hej Tamey

Jeg vil forslå at du finder steder i europa, så er rejsetiden ikke så lang og flybilletterne billigere end hvis du skulle til asien (en væsentlig ting når man er studerende). Der findes masser af steder Caminoen i Spanien, smuk natur i Skotland, mad i Italien osv, altså masser af muligheder!

En uge til asien er også alt for kort tid, hvis det inkluderer flyvninger, så har du reelt kun 5-6 dage i landene…

Anonym Anonym

Jeg ville nok overveje at vente et år med at tage afsted og så spare det mere op. En uge er meget kort hvis du gerne vil rejse rundt og opleve asien.

Asien er ikke ret dyr når du først er dernede.

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej ven.
    Jeg kan anbefalde dig at flyve til Istanbul, som passe med fire dage super oplevelser,Billige flybilletter,find en rejse makker og gaar paa oplevelse i Istanbul, gaar man aldrig fejl af.
    Rigtig god mad,ses

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account