This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym CarinaRD

Hej alle backpackers 🙂

Jeg er en pige på 24 år, der planlægger en to måneders rejse til Sydamerika til sommer. Jeg er netop kommet hjem fra en måned i Mexico (som var fantastisk) så rejsefeberen raser:)

Jeg planlægger at rejse alene, og vil derfor høre, om der er nogle der har erfaringer med det? Det er vigtigt for mig, at møde andre rejsende på min vej, så hvis nogle kan anbefale lande og steder, hvor man møder folk må de meget gerne byde ind!
    Det er nemlig også mit næste spørgsmål.. Jeg ved ikke, hvilke lande jeg skal prioritere at besøge.. Har en tanke om Peru og Bolivia – muligvis Ecuador også. Men er det billigt i de lande? Jeg rejser på budget, og vil selvfølgelig gerne have mest ud af pengene!
    Endnu en stor faktor for valg af land er vejret! Jeg planlægger ikke en badeferie, men lidt sol og sommer ville bestemt ikke gøre mig noget.. Kan læse mig frem til det afhænger af om man er i højland eller lavland, men mere konkret; er der muligheder for sol og i såfald hvor? Er regntiden ovre? Det er vel egentlig deres vinterperiode? Eller?

Håber virkelig på svar, og alle gode råd og erfaringer modtages med kyshånd:)) Desuden må man gerne byde ind, hvis man selv planlægger en lignende tur, – det kan jo være vores veje mødes 🙂
    Knus Carina

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account