This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej alle.

Jeg er rimelig grøn når det kommer til at rejse rundt i verden. Det har altid været en stor drøm for mig, men samtidig ikke noget jeg har haft mulighed for. Jeg har nu bestemt mig for at jeg vil gør noget ved det. Godt nok skal jeg igang med at studere, men jeg er meget opsat på at bruge mine skole ferier ( Jeg ved godt de er korte), på at se om ikke jeg kan komme lidt rundt i verden. Jeg synes Asien er et meget oplagt område for mig.
    Er der nogle der har nogle gode råd eller ideer til hvor man kan tage hen på korte ture (omkring en uge), men samtidig få noget ud af det. Jeg vil gerne afsted med rygsæk. Jeg trænger virkelig til lidt eventyr i mit liv.

Håber der er nogle der kan hjælpe, hvis andre kunne tænke sig det samme går jeg ikke af vejen for en rejsemakker 😉

På forhånd tak

Anonym Claus

Der findes jo massevis af muligheder for at rejse rundt i en uge.

Tag f.eks tog til Berlin, hop på en bus til Budapest og tag herfra til Zagreb og slut af med en tur til Split, hvorfra du enten finder en billet flybillet hjem til DK, eller du tager færgen til Italien og fortsætter til Rom. Herfra er der mange muligheder for at komme til DK.

Hvis du kun har en uge, er det måske lige i overkanten at tage til Asien.

mvh
    Claus

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account