This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Koko_Koko

Hej alle

Min kæreste og jeg er ved at planlægge en rejsetur: Kbh – Sydney – Sydafrika – Tanzania – Kenya – Bangkok – Cambodia – Borneo – Kbh. Vi regner med at være væk mellem 6 og 8 mdr., men hvad vil være mest hensigtsmæssigt? Desuden søger vi et sted hvor vi kan få de bedste rygsække til prisen. Desuden modtages der gerne forslag til hvad vi skal oplave på rejsen.

Håber at hører fra jer derude! 😉

Mvh Kristina

arbirk2

Hej Kristina,
    Jeg ved ikke rigtig, men det ser ud som om du/I er vilde med at flyve. Jeg ville ihvertfald flyve til Nairobi, rejse over land til Johannesborg i Sydafrika og derfra flyve til Australien og derefter SØ Asien.

Jeg kan giver Jer masser af forslag til Kenya og Tanzania – og også om rejsen mellem Nairobi og Johannesburg.

Så først må I beskrive lidt mere om Hvad I vil med rejsen: F.eks. Bare gøre som alle de andre ELLER møde afrikanere?
    MVH
    Michael

Anonym Anonym

Hej Michael

Og tak for dit svar. Planen er at når vi kommer til Johannesburg skal vi selv komme til Cape Town og derfra bliver vi fløjet til en by i Tanznia, hvorfra vi så selv skal komme til Nairobi.

Vi vil meget gerne se de “kendte” steder, som man ikke må gå glip af, men vi rejser primært for at få et indblik i andre kultere, levemåder, religioner and so on.

Mvh Kristina

Anonym Anonym

Hej jeg vil give Michael ret i at lave turen omvendt, medmindre det kommer til at passe dårligt i forhold til klimaet i de forskellige lande. Når i skriver Sydney går jeg udfra at i mener Australien? Her kan i jo sagtens bruge 1 mdr eller 3, mht Asien kan i gøre turen på 1 måned, men hvad med at tilføje Laos til jeres plan, og evt bruge 2 mdr.I kan også tage Malaysia med, så kommer i også tættere på Borneo. Afrika skal jeg ikke udtale mig om.
    Mvh Lone

Anonym Anonym

Problemet ligger i at vi skal til bryllup i Australien i juli og har ikke mulighed for at rejse før. Derfor bliver turen planlagt på denne måde. Vi skal være i Australien 3 mdr. og regner også med at bruge omkring 3 mdr. i Asien og ca. 3 i Afrika?

Anonym Anonym

Problemet ligger i at vi skal til bryllup i Australien i juli og har ikke mulighed for at rejse før. Derfor bliver turen planlagt på denne måde. Vi skal være i Australien 3 mdr. og regner også med at bruge omkring 3 mdr. i Asien og ca. 3 i Afrika?

Anonym Anonym

Har i prøvet at spørge om det med rygsækken i forummet på http://www.awo.dk der er mange der ved alt om udstyr…

Anonym Anonym

Spejder Sport har generelt meget gode og holdbare rygsække til en rimelig pris.

Anonym Jonas
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account