This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Laursen2730

Hola
    Jeg har tænkt at rejse rundt i Sydamerika fra d. 3. januar og frem til engang i starten af juli. På rejsen har jeg tænkt mig at starte i det nordlige Argentina, hvor jeg vil være i ca. 2-3 måneder, og gå på sprogskole i Buenos Aires i en måned. Derefter rejse op igennem Paraguay, Bolivia, Peru og så ende i Ecuador, så, vil jeg lige høre en masse ting.
    Er der nogle af jer der ved, om det er så vigtigt at gå på den bedste sprogskole i buenos Aires, for at kunne tale med latinamerikanerne, eller om man bare kan klare sig med en middelmodig skole i Buenos Aires og noget spanskundervisning i Danmark, idet at priserne svinger noget fra 3000 til 5000kr for 4ugers undervisning.
    Hvis man har brug for at gå på en god skole, er der så en der kan anbefales, og om man behøver at tilmelde den inde man tager til buenos Aires, idet jeg synes det virker lidt uoverskueligt at sidde og kigge på nettet efter den, da der er så mange man kan vælge imellem.
    2) så vil jeg høre om man kan rejse rundt og leve i de lande for 50000kr, hvis man vælger at bo på hostels og rejse med bus eller andre billige transportmidler, og prøve at lade vær med at blive taget i røven af diverse guider i henholdsvis i Cuzco (Machu picchu inka trail) og på Galapagos øerne.

Anonym Anonym

okay tusind tak

Anonym Dennisbager

Du kan sagtens rejse rundt hernede for 50k i 6 mdr. Vi er en familie på 5 og bruger ca. 7-10k om måneden. Det skal dog siges at vi har egen 4wd autocamper med, men vi kan også godt finde hotel til alle mand for under 100kr.

Det kan også sagtens lade sig gøre at se Machu Pichu for billige penge, du skal bare tage “bagvejen” til Santa Teresa og så gå de sidste 12km ad jernbanen igennem junglen. Undervejs til Santa Teresa kommer du igennem Inkaernes hellige dal, hvor mange ruiner er flotttere end Machu Picchu. Vi gjorde turen for under 1000kr for hele familien.

Anonym AnneSophie

Hejsa 🙂

Jeg ved ikke noget om noget som helst, da jeg ikke har været der endnu. Men jeg tænker på at rejse med alott.dk til Argentina fra februar til maj og starte med deres sprog og voluntørprogram. Så du må endelig sige til, hvis du befinder dig i nærheden 🙂 Det kunne være great med andre danskere jo.
    Ellers rigtig god rejse – det lyder super spændende!!

-Anne Sophie

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account