Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3524726
     asia

      Jeg har nu rejst de sidste 2 mdr i Rusland, Mongoliet, Kina, Hong Kong og Japan. Ankommer d. 13/4 til Bangkok og har derefter 2 mdr til at opleve Thailand, Laos, Cambodia, Vietnam, Malaysia, Singapore og Borneo.

      Vil nu hore om jeres raad til besogsvaerdige steder i disse lande og som man ikke kan rejse hjem uden at have oplevet.

      #3524737
       Ronnie S.

        Det var mange steder på 2 måneder. Mit bud er at du skal korte ned på antallet af steder, som du skal besøge.

        Thailand – Tjek de beste strande i regionen og Bangkoks templer. Tag dykkercertifikat og trek i Nordthailand.

        Laos – bare fantastisk, tjek den lille hovedstad Vientiane, kongebyen Luang Prabang og tag derefter og i det nordligste Laos.

        Cambodia – Angkor Wat er hele regionens største seværdighed. De fleste kan nå hele stedet på 2 dage. Killing Fields er mere end skræmmende.

        Borneo – se orangutanger, det er bare et must. Er du til trekking, så tag på toppen af Kinabalu bjerget. Her er super dykning

        Singapore – kan klare på 2-3 dage. Little India, Chinatown, Zoo.

        Spring over Vietnam og sus gennem Malaysia.

        #3524741
         Thomas

          Fede steder jeg har været.

          Thailand= Koh Phangan, Koh Tao og Raley Beach.

          Laos= Luang Prabang, Gibbon Experience (treetops) og Blue Lagoon udenfor Vang Vieng.

          Vietnam = Halong Bay, Hoi An, Hanoi Hilton (hvor John McCain sad under Vietnam krigen), War Remnants Museum i Ho Chi Minh City, Phu Quoc øen (absolut must) og måske Cu Chi tunnellerne.

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account