This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym asia

Jeg har nu rejst de sidste 2 mdr i Rusland, Mongoliet, Kina, Hong Kong og Japan. Ankommer d. 13/4 til Bangkok og har derefter 2 mdr til at opleve Thailand, Laos, Cambodia, Vietnam, Malaysia, Singapore og Borneo.

Vil nu hore om jeres raad til besogsvaerdige steder i disse lande og som man ikke kan rejse hjem uden at have oplevet.

Anonym Ronnie S.

Det var mange steder på 2 måneder. Mit bud er at du skal korte ned på antallet af steder, som du skal besøge.

Thailand – Tjek de beste strande i regionen og Bangkoks templer. Tag dykkercertifikat og trek i Nordthailand.

Laos – bare fantastisk, tjek den lille hovedstad Vientiane, kongebyen Luang Prabang og tag derefter og i det nordligste Laos.

Cambodia – Angkor Wat er hele regionens største seværdighed. De fleste kan nå hele stedet på 2 dage. Killing Fields er mere end skræmmende.

Borneo – se orangutanger, det er bare et must. Er du til trekking, så tag på toppen af Kinabalu bjerget. Her er super dykning

Singapore – kan klare på 2-3 dage. Little India, Chinatown, Zoo.

Spring over Vietnam og sus gennem Malaysia.

Anonym Thomas

Fede steder jeg har været.

Thailand= Koh Phangan, Koh Tao og Raley Beach.

Laos= Luang Prabang, Gibbon Experience (treetops) og Blue Lagoon udenfor Vang Vieng.

Vietnam = Halong Bay, Hoi An, Hanoi Hilton (hvor John McCain sad under Vietnam krigen), War Remnants Museum i Ho Chi Minh City, Phu Quoc øen (absolut must) og måske Cu Chi tunnellerne.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account