This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Da jeg i 2000 var på Koh Pha Ngan var der masser af solorejsende, og det var intet problem at finde folk at hænge ud med. Da jeg vendte tilbage i 2005 var der mange flere par og grupper, og det var meget sværere at komme i kontakt med folk.
    Er der nogen der kender et fedt sted i Sydthailand hvor der kommer mange solo backpackere eller er en meget åben atmosfære, så man hurtigt kommer i kontakt med andre?

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Jeg tror stadigvæk Koh Phan Ngan er den ultimative partystrand. Jeg er ikke sikker, men jeg mener at jo tættere du kommer på Full Moon Party, jo flere singler kommer der.

Det kan også have noget at gøre med årstiden – i den almindelige ferietid er der sikkert flere par.

Et alternativ kan være Koh Samui – her er så mange strande at de hver for sig har deres eget publikum. Jeg mener der er rigtigt gang i den på Chaweng.

Anonym king

Har selv haft lidt ala den samme oplevelse, dog var det på Ko chang. Var der i 2002 hvilket var en kanon oplevelse, men da jeg var der i dec, var der bygget luksushoteller og det var mest par der varpå øen. da jeg var der var det the real style med gamle bambushytter osv.

Anonym Anonym

Hej jeg tror en af grundene til at det har ændret sig i Thailand er at det lige pludligt er blevet meget populært at rejse der til på ” charterferie” hvilket selvfølgelig trækker flerer par og familier til. Nogle år tilbage var Thailand jo nærmst ukendt rejseland medmindre man rejste som backpacker, nu er det blevet meget normalt lige at smutte til Thailand i 14 dage. Måske skulle i søge mod nye lande hvor charterturismen ikke er rykket ind endnu.

sara isabella

Koh tao- Der mødte jeg i sommers mange solo rejsende, og en masse lokale… I sommers var der en del billige bungalows på stranden, men har hørt at de er ved at bygge nyere ( læs. dyrere) hytter. Øen er endnu ikke oversået med hoteller….. Tror kun der er et par stykker… men mere bungalows og andre hytter. Men koh phangan er stadig for solo rejsende… I hvertfald i juni sidste år:)
    Men koh tao- mit bedste bud. Og ellers rundt omkring- Jeg rejste i 4 måneder uden at have mnogen probs med at finde kumpaner:) Men jeg er osse MEGET udafvendt og elsker at feste hvilket hjælper lidt ppå det… Men ellers er 7-11 butikkerne alletiders mødested. Mødte da et par stykker i de butikker i thailand som jeg snakkede en del med:)
    Rigtig god tur og hvis du keder dig mellem marts og nov i år så skriv en mail til mig….. Så kan vi jo se om vi er i nærheden af hinanden, eller om jeg kender nogen der er:)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account